Mistähän mää persaukinen saisin lääkkeeseen rahaa..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Löytyykö jotain myytävää? Tosin nopeasti jos pitää saada niin sun täytyy varmaan vaan lainata tutulta. Kaiva vanhat käsilaukut ym. jos sattuis löytymään.

Pyydä lääkäriltäs. Mä sain eilen ilmaiset lääkkeet. Oon saanu monesti muullonki ku oo sanonu, että on huono rahatilanne. Ei niillä kyllä välttämättä oo just sitä lääkettä mitä tarvit, mutta usein on jotain vastaavaa. Mä pyydän lääkäriltä vain jos on tosi rahapula. Ovat joskus antaneet pyytämättäkin.

Minkälaista sukua sulla on jos ei kehtaa/voi pyytää hätätilassa vähän rahaa lainaksi?

Ja jos ei oo rahaa, ei pulloja, ei kolikkoja, ei keltään keltä lainata niin sitten kai täytyy olla ilman niitä lääkkeitä. Eihän siinä muu auta.

Alkuperäinen kirjoittaja Apua:
Ei oo ku n. 10 euroa ja se menee ruokaan. Maanantaina pitäs tulla rahaa. Oon yh. joten ei oo miestä jolta sais rahaa.

Jos ihan välttämättömät lääkkeet, niin saa tietyn annoksen ilman rahaakin. Näin olen ainakin itse saanut. Tai päivystyksestä näyte/selviytymispaketti.

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
kyllä taas ihmettelen et eikö oo senttiäkään rahaa just sen takia et tulee jotain yllättävää??? onko tyhjiä pulloja? kolikoita jossain purkin pohjalla?

et näköjään osaa lukea. ap:n viestissä lukee, että rahaa on n. 10 euroa. ettehän te rikkaat ymmärrä näitä juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Mä vaan:
Pyydä lääkäriltäs. Mä sain eilen ilmaiset lääkkeet. Oon saanu monesti muullonki ku oo sanonu, että on huono rahatilanne. Ei niillä kyllä välttämättä oo just sitä lääkettä mitä tarvit, mutta usein on jotain vastaavaa. Mä pyydän lääkäriltä vain jos on tosi rahapula. Ovat joskus antaneet pyytämättäkin.

höpö höpö

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
kyllä taas ihmettelen et eikö oo senttiäkään rahaa just sen takia et tulee jotain yllättävää??? onko tyhjiä pulloja? kolikoita jossain purkin pohjalla?

et näköjään osaa lukea. ap:n viestissä lukee, että rahaa on n. 10 euroa. ettehän te rikkaat ymmärrä näitä juttuja.

juu ei me rikkaat taideta ymmärtää... ihmetellä mekin kai saadaan

Yhteistyössä