mistähän sais apua...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mehmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mehmä:
Sonica : kiitos :) Ei mekään paljonmissään käydä, ulkona siis kyllä käydään mutta ei juuri ees kaupoissa, muista lapsiperheistä puhumattakaan. Millonkahan tää loppuu..??

Epidemia aikaan tää on todella rasittavaa, muuten voidaan elää normaalia elämää. Ja kaikista kauheinta tässä on se oksennuksen pelko, siis se pelko. Sit kun ykä tulee(joko mulla tai pojalla) niin ei sit enää niin kauheelta tunnukaan.

miksi muuten lapset pitäs laittaa laidallisiin sänkyihin?

Joskus kun olen ollut itse tosi kipeänä, olen turvallisuussyistä laittanut lapset sänkyyn. Kun voimat ovat ollet niin vähissä, että en ole turvallisesti voinut vahtia lapsia tai kannella heitä. Sängyssä lapset ovat olleet tallessa siihen saakka kunnes isänsä on kotiutunut töistä ja minä olen päässyt nukkumaan. tälläisiä kertoja ei monenkaan vuoden aikana ole ollut kuin pari. Ja kenelläkään kaverilla ei ole ollut yhtään, luultavasti ei teillekään tule. Maalailin vain mielikuvituksessa, olisiko se kuitenkaan maailmanloppu se sairastuminen.

Hankey: nii just.. minä ajattelin et sinä meinasit et kun lasi on kipee niin se pitää laittaa laidalliseen sänkyyn.. :ashamed: ehdin jo kuvitella mikä siivo on matkasngyssä kun siitä verkkoseinän läpi yrittää oksentaa :laugh: tai siis sinne sänkyyn jos oksentaa.. Olin kuvitellu nukuttavani lapsia patjalla jos sairastavat.. niin ja itse sitten siinä ihan vieressä, et herään varmasti jos ja kun se oksentaa, et ei vaan tukehdu siihen..

se pelko se tosiaan on se pahin..

Hankey: nii just.. minä ajattelin et sinä meinasit et kun lasi on kipee niin se pitää laittaa laidalliseen sänkyyn.. :ashamed: ehdin jo kuvitella mikä siivo on matkasngyssä kun siitä verkkoseinän läpi yrittää oksentaa :laugh: tai siis sinne sänkyyn jos oksentaa.. Olin kuvitellu nukuttavani lapsia patjalla jos sairastavat.. niin ja itse sitten siinä ihan vieressä, et herään varmasti jos ja kun se oksentaa, et ei vaan tukehdu siihen..

se pelko se tosiaan on se pahin..

Tuohon piti vaan kommentoida, että tajuissaan oleva lapsi ei kyllä ihan hevillä oksennukseen tukehdu! Eikä lapsi nyt ihan helposti tajuttomaksi mene! vauvathan puklailevat tämän tästä ja nukkuessakin, mutta ei ne siihen tukehdu, vaikka ihan vastasyntyneen avuttomia ovatkin..
Kaiken saa kyllä aina pestyä, kunhan vettä vaan riittää ja vaikka oksua olisikin paljon. Pienethän noiden pienten mahalaukut on, ettei sinne nyt niin älyttömästi sitä tavaraa mahdu ja harvoin se iskee kaikkiin perheenjäseniin kerralla.
voimia pelon keskelle, ei ne pelot tosiaan aina ole ihan järkeenkäypiä, kuten tuo hämähäkki pelko!

Äh, ei toi nyt niin vakavaa ole. Varmaan stressi mennyt vähän liian pitkälle, tuollaista on ihmisillä vaikka kuinka paljon. Jos olisin sinä, varaisin ajan ihan lääkärille (yleislääkäri) ja aloittaisin masennuslääkekuurin, sen saman mitä syödään paniikkihäiriöön. Sulla nimittäin varmaan on jonkinasteinen paniikkihäiriö.

Yhteistyössä