Mistäs sitä repäisis jonkun näyttely-poikaystävän???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olette perustaneet nuorina perheen ja ehkä ette vaan jaksa vielä sinnitellä. Perhe-elämä on rankkaa duunia, pitää huolehtia lapset aina joka päivä uudestaan.

miehesi haluaa pois vastuusta.e hkä katuu joskus, luultavasti.

mikään teini ei tuo 19 v ole, ei ole kovin paljon nuorempi kuin miehesi ja ehkä yhtä kypsä henkisesti kuin miehesi.

Koko lasten olemassa oloajan, minä olen lapset hoitanut, mies on hyvin vähän osallistunut lasten hoitoon eikä kovin paljon muutenkaan ollut lasten kanssa. Minä annoin miehelle tilaa, annoin käydä harrastuksissaan ja kavereittensa kanssa ja pidin huolta yhteisistä lapsista, jotka eivät sitten alkuinnostuksen jälkeen enää kiinnostaneetkaan. Kai tuostakin olisi jo pitänyt ymmärtää, ettei tämä tuu kauaa kestämään.
Saattaa siis olla yhtä kypsä henkisesti tuon 19 vuotiaan kanssa. Mutta vaikea uskoa että juuri tuo 19v olisi valmis äitipuoleksi, kun mieskään ei taida olla valmis isäksi, vaikka on 4 vuotta sitten saanut ensimmäisensä ja lisääkin vielä halunnut.

valitettavasti et voi valita sitä, kenet miehesi ottaisi uudeksi ystäväkseen, ja 19v voi olla ihastuttavampi ja mukavampi äitipuoli kuin katkera vanha, jolla omia lapsia tai ne toiveissa ja toisten lapset "kakkaa"

Valitettavasti en, mutta se ei nyt ollutkaan se pointti. Vaan enemmän se häiritsee, että täytyykö tuoda joku uusi kuvioihin nyt jo kun erosta on noin kuukausi aikaa eikä lapset taida edes tajuta tätä vielä, ei ennen kuin konkreettisesti näkevät että isi asuukin jossain muualla. Mies on yötöissä joten lapset eivät huomaa eroa kovin helposti, kun ei mies ennenkään öitä nukkunut kotona. Ja lisäksi tuo ettei ole ollut lasten kanssa kovin paljoa ennenkään ja mennyt omissa harrastuksissaan paljon, niin eivät lapset senkään vuoksi ymmärrä ettei isi asu kotona enää vaikka olenkin heille tästä kertonut.

Eikös se teini ja sun "mies" oo ihan samaa ikäluokkaa.
Mulla piippaa provotutka.
Mutta tommosiahan miehet on, uusi on oltava kuvioissa jo ennen eroa, että voi suoraan muuttaa sen luo. Läheisriippuvaisia.

Ikävä kyllä ei ole porvoosta vaan ihan täyttä mun elämää. On jotenkin säälittävää, että miehen pitäisi heti eron jälkeen muuttaa uuden luo. Se ei oo edes asunut yksin koskaan, muutti mun luokse suoraan kotoaan.

Nyt jo aistittavissa lapsien joutumisesta katkeran äidin koston työkaluksi. Yritä ap kasvaa aikuiseksi ja lopeta puheet kostosta. Eksäsi saa kulkea minkä ikäisen naispuolisen henkilön kanssa kuin haluaa. Se ei sulle kuulu pätkääkään.

Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
Ikävä kyllä ei ole porvoosta vaan ihan täyttä mun elämää. On jotenkin säälittävää, että miehen pitäisi heti eron jälkeen muuttaa uuden luo. Se ei oo edes asunut yksin koskaan, muutti mun luokse suoraan kotoaan.

Juu, semmosia ne on. Yksin osaa hyvin harva mies asua.

Se mitä mies tekee,siihen et voi vaikuttaa.Et voi myöskään määrätä ketä miehen seurassa on kun hän lapsia tapaa.En minäkään tykänny että mun exä jätti joulupäivänä muijansa,uuttenavuotena jo tuotiin uus akka lapsille näytille minkä exä tapasi itse ensimmäistä kertaa,samalla kun kolmatta naista puhelimessa vongattiin ja luvattiin sille jo meidän kuopuskin seuraksi.Tää yks nainen keikkui kuvioissa tasan sen yhden kerran,sitten otettiinkin vanha avokki takasin jonka kanssa nyt joka viikonloppu tapellaan ollaanko vai eikö olla.Mä haluaisin vallan tapaamiset pois tai ainakin määrätä ne niin että niistä on naiset pois kuvioista niin kauan kun tiedetään mitä herra haluaa ja että se vois kerrankin keskittyä tekeen omien lapsiensa kanssa jotakin kun ne siellä on.Mutta kun ei voi,on vaan kestettävä ja toivottava että lasten psyyke kestää,kukaan kun ei asiaan puutu.

Alkuperäinen kirjoittaja Vv:
Nyt jo aistittavissa lapsien joutumisesta katkeran äidin koston työkaluksi. Yritä ap kasvaa aikuiseksi ja lopeta puheet kostosta. Eksäsi saa kulkea minkä ikäisen naispuolisen henkilön kanssa kuin haluaa. Se ei sulle kuulu pätkääkään.

Saahan se kulkea kenen kanssa haluaa, mutta tarviiko sitä naista tuoda lasten elämään ennen kuin lapset edes ymmärtävät että isä ja äiti ovat eronneet?

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Se mitä mies tekee,siihen et voi vaikuttaa.Et voi myöskään määrätä ketä miehen seurassa on kun hän lapsia tapaa.En minäkään tykänny että mun exä jätti joulupäivänä muijansa,uuttenavuotena jo tuotiin uus akka lapsille näytille minkä exä tapasi itse ensimmäistä kertaa,samalla kun kolmatta naista puhelimessa vongattiin ja luvattiin sille jo meidän kuopuskin seuraksi.Tää yks nainen keikkui kuvioissa tasan sen yhden kerran,sitten otettiinkin vanha avokki takasin jonka kanssa nyt joka viikonloppu tapellaan ollaanko vai eikö olla.Mä haluaisin vallan tapaamiset pois tai ainakin määrätä ne niin että niistä on naiset pois kuvioista niin kauan kun tiedetään mitä herra haluaa ja että se vois kerrankin keskittyä tekeen omien lapsiensa kanssa jotakin kun ne siellä on.Mutta kun ei voi,on vaan kestettävä ja toivottava että lasten psyyke kestää,kukaan kun ei asiaan puutu.

Ihmettelen vaan miksi miehen seurassa pitää aina olla joku kun tapaa lapsiaan, miksei voi vaan ihan yksinään viettää aikaansa lasten kanssa?

Elämä ei mene niinkuin haluaa ja miehes arvostelukyky voi olla hiukkasen hukassa.Ole sä nyt se vahva ja turvallinen vanhempi lapsillesi ja anna ex:n hommata mitä ikinä haluaa.Ja voithan sopia,että käy katsomassa lapsia jossain muualla ja yksin jos et halua tuon toisen naisen luokse niitä päästää.Mut katkeruudella ja kostolla sä vaan vaikeutat lapsiesi oloa.Ja itse sä kuitenkin ajoit sinne vuokraamon pihaan vaikka tiesit naisen olevan myös siellä,eli ei ollut ex:n valinta esitellä naista lapsille..

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Elämä ei mene niinkuin haluaa ja miehes arvostelukyky voi olla hiukkasen hukassa.Ole sä nyt se vahva ja turvallinen vanhempi lapsillesi ja anna ex:n hommata mitä ikinä haluaa.Ja voithan sopia,että käy katsomassa lapsia jossain muualla ja yksin jos et halua tuon toisen naisen luokse niitä päästää.Mut katkeruudella ja kostolla sä vaan vaikeutat lapsiesi oloa.Ja itse sä kuitenkin ajoit sinne vuokraamon pihaan vaikka tiesit naisen olevan myös siellä,eli ei ollut ex:n valinta esitellä naista lapsille..

No toi kostaminen oli eilis-iltainen olotila, tänään on taas ihan toisenlaiset mietteet kuten tuosta toisesta ketjusta voi lukea..
Ja ei sitä naista eilen lapsille esitelty, vaan se on ollut mukana miehen parilla tapaamiskerralla (kunnon tapaamiskertoja on ollut siis vain 3 tai 4). Eilen se nainen ei edes uskaltanut kattoa päin ku tulivat ulos vuokraamosta, käveli vain suoraan autolle.
Ehkä tosiaan ei olisi pitänyt ajaa sinne, suoraan vaan ohi kun lapsi huutaa takapenkillä isäänsä, jota ei ole yli viikkoon nähnyt kunnolla..

Yhteistyössä