Mistäs sitä repäisis jonkun näyttely-poikaystävän???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmis

Vieras
Haluisin satuttaa ex-ukkoa, siis jos sillä ylipäätään mitään tunne-elämää on!! Se paska satuttaa mua jatkuvasti, niin olis ihan oikein sille että sekin joutuis kärsimään!!

Kaikki lähti liikkeelle siitä kun noin kuukausi sitten ukko ilmoitti että on saanut tarpeeksi meiän suhteesta ja tappelusta ja hakee oman asunnon. Mulle toi tuli täysin puun takaa, koska pitkän aikaa suhde oli mielestäni mennyt ihan ok, ilman suurempia tappeluita. Sitten menin vitutuksissani valittamaan sille täysin turhasta asiasta, joka olikin sitten se viimeinen niitti sille! Ja totta puhuen asiat jotka johti eroon, oli ensimmäinen kunnon kriisi meidän suhteen aikana, jota oli siis kestänyt lähes viisi vuotta, ja heti haluaa erota. Ilman mitään yritystä tai halua yrittää selvittää ja jatkaa meidän suhdetta.

Viikko tai kaksi tästä, sain selville, että mies on pitänyt yhteyttä toisen naisen kanssa, 19 vuotiaan teinitytön kanssa (mies itse on 23v). Väitti, että ovat vain kavereita ja väittää näin edelleen. Tuo 19-vuotias on miehen pikkusiskon poikaystävän sisko ja tätä kautta siis tavannut tytön ja ystävystynyt ja alkoi soitella ja viestitellä tämän kanssa useita kertoja päivässä, lähes jatkuvasti päivittäin.
Mies asui erosta ilmoittaessaan heti viikon verran muualla, tuli kuitenkin takaisin kotiin nukkumaan muutamaksi yöksi (jonka aikana harrastimme seksiä, minun aloitteestani), sitten lähti taas yhtäkkiä pois. Haki kaikki vaatteensa pois kun oli viikon verran asunut muualla ja muut henkilökohtaiset tarvitsemansa tavarat. Sain selville, että muutti tämän tytön luokse.

Oltiin sovittu, että mies ottaa meiltä tv.n ja vaihtaa sen kaveriltaan saamaan pienempään tv.seen ja ottaa toisen sohvan (vuodesohva) meiltä kun saa asunnon. No yhtäkkiä halusikin ne jo ennen kuin on edes kuullut mistään omasta asunnosta. Eli siellä ne on sen muijan luona.

Äsken olin kaupungilla, ja mies ajoi ohi meidän (!!!!) autolla muija kyydissään ja meni elokuvavuokraamoon. Minulla oli lapset (meillä siis 2 lasta, kolmas syntyy elokuussa) mukana, joista vanhempi (4v) huomasi että isi ajoi ohi. Päätin sitten sen takia (isä oli viimeksi lastensa kanssa keskenään yhdessä viikko sitten perjantaina, viikkoon ei kuulunut mitään kunnes nyt perjantai-aamuna ilmestyi hakemaan ilmoittamatta työpapereitaan ja pankkitunnuksiaan, ei siis tällöin viipynyt kovin kauaa eikä ollut lasten kanssa) ajaa autoni myös vuokraamon eteen jotta tyttö näkee isänsä ja saa jutella tämän kanssa. Vuokraamossa mies oli katsomassa elokuvia ja tämä teinityttö otti karkkeja, en ollut tyttöä ennen nähnyt muuta kuin irc-galleriassa kuvassa kerran, mutta mulkoilusta päätellen ajattelin hänen olevan juuri se tyttö. Vihdoin tulivat ulos, tyttö ei katsonut minua päinkään vaan käveli suoraan (minun!) autooni, mies tuli sitten lapsille juttelemaan ja kysyin sitten että joko voisi tunnustaa suhteensa tyttöön. Meni aika hiljaiseksi eikä vastannut mitään. Kysyin sitten uudelleen onko heidän välillä ja sanoi ettei tiedä. Sanoin vielä jossain vaiheessa kolmannen kerran että nyt olisi aika kertoa mitä heidän välillään on, tähän vastasi vain että kertoisi jos jotain kerrottavaa on.

Vituttaa vaan, kun ei tiedä! Ja loukkaa! Miksi just joku teinityttö? Miksi sen pitää just sen tytön luona asua? Miksi miksi miksi? Päässä pyörii pelkkiä miksi kysymyksiä...

Pari päivää erosta ilmoittamisen jälkeen, sanoi kuitenkin ettei olekaan varma mitä haluaa. Ja siitä viikon päästä sanoi taas että ero tulee, eikä asiat tästä miksikään muutu. Tällöin en vielä tiennyt tästä toisesta naisesta/tytöstä. Kysyin silloin liittyykö eroon joku kolmas osapuoli ja vastasi ettei todellakaan liity, että mistä olen sellaista saanut päähäni. Myöhemmin kun kuulin tästä toisesta, kysyin taas että senkö takia minut jätti. Ja väitti ettei tämä toinen liity mitenkään meidän eroon. Ja jossain vaiheessa tämä toinen oli kuulemma seurustellut jonkun armeijassa olevan kanssa. Kun kuulin että mies asustaa tämän tytön luona, kysyin vaan että mitäs se tytön poikaystävä meinaa kun mies siellä olelee. Tälllöin oli hetken hiljaa ja kertoi ettei mun tarvitse nyt kuvitella mitään, mutta eivät kuulemma ole enää yhdessä.

Ja eniten pelkään sitä, että saakin nyt päähänsä muuttaa tämän tytön luo eikä omaan asuntoon. En haluaisi sekoittaa lasten päätä nyt millään ylimääräisillä ihmisillä, saati että päästäisin lapset joka toinen vkoloppu tämän toisen naisen luokse!!

Tästähän tulikin kunnon purkaus, vaikka ei alunperin ollutkaan aloituksen tarkoitus =) Mutta ehkä helpottaa kun saa tähän sen kaiken kirjoitettua, eikä vain mieti yksinään päässä.

Jos jaksoitte lukea loppuun, niin kommentoikaa jotain mitä ajattelette tästä tilanteesta, sillä vaikka mies kuinka vakuuttaisi ettei tämä toinen liity meidän eroon, niin mun mielestä tällä toisella on hyvinkin suuri vaikutus siihen että erottiin, ja syytän myös sitä tästä tilanteesta! Olisi vain etsinyt ikäistänsä ja vapaata seuraa, miksi pitää roikkua varatussa, perheellisessä miehessä???!!

No, onhan tuossa monta mutkaa.

Kauhean moni liitto päättyy nykyään ensimmäiseen kriisiin, kun ei jakseta yrittää. Tässä siis ilmeisimmin ukko oli se, joka ei jaksanut.

Lapsia kohtaan on kyllä kauhean väärin, jos elämään pamahtaa samantien uusi vieras ihminen, varsinkin, kun kyse tuskin on pysyvästä parisuhteesta. Harvemmin 19-vuotiaasta on äitipuoleksi...

Jos miehen mieli on kovin ailahtelevainen, kannattaa silti varoa on/off -tilannetta: isi muuttaa takaisin kotiin, isi muuttaa pois, isi muuttaa taas takaisin... Näitä tuntuu riittävän ja sitten ihmetellään, kun lapset ovat pihalla kuin lumiukot.

Jaksamista ap:lle, tilanne on varmasti tosi raskas!

Niin muakin säälittää lapset, mitä jos tää menee vielä siihen ettei halua/ehdi nähdä lapsia ollenkaan tai joskus tosi harvoin?
En halua sitä edes takaisin, tai siis haluaisin mutta jos se haluis tulla takaisin en varmaan kovin helpolla pystyisi ottamaan sitä. En luota siihen nyt pätkääkään! Ja loukkaa tää koko asia, ja saattuu niin helkutisti!
Ja vituttaa se, että annoin sen "ylipuhua" (se alkoi siis ensin puhua lasten teosta kun ite en ollut miettinyt edes koko asiaa) mut aikoinaan tekemään lapsia kanssaan ku olisin halunnut tehdä lapset sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa olen yhdessä koko loppuelämäni. Ja vielä reilu kuukausi sitten kuvittelin näin olevankin.

luin kokonaan. aika suuria yhtymäkohtia omaan tarinaani, jota en jaksa alkaa kirjottamaan... sen vaan sanon että siulla on vittumainen tilanne käsissäs!!! paska on miehes, aivan vitun paskaidiootti!!! sen kyllä taiat tietää itekki....

mie ymmärrän että sie haluat vastaukset nuihin miksi- kysymyksiin, mutta totuus lienee se, ettei mieheskään tiiä. se ei raukka tiiä mitä vittua se tekis. en tiiä mistä tuo oikein johtuu että suurimmalla osalla miehistä kulkee aivonesteen tilalla kusta!

otan toellaki osaa, mie tiiän mitä sie käyt nytten läpi... :( :hug: :hug: :hug:

Jos 19-vuotiaasta on harvemmin äitipuoleksi niin mitenköhän minusta on mahtanut olla äidiksi? :)
Ja teinityttö ja toi sun mies, toihan on ihan normaali ikäero? Eikö...?
Mut älkää nyt lasten nähden tapelko noista asioista kuitenkaan.

jep, yhdyn tuohon ettei väkisin voi pitää! eli anna exäsi elää miten lystittää, sehän on hänen elämänsä... itse en välttis vielä lapsille puhuis isin tyttöystävästä viel mitään, kun ei oikein kuvio ole selvillä...

anna muuttaa sinne jos haluaa, ny vaan keskity itseesi ja lapsiisi. ei oo helppoo varmasti, mut ei tuommoisessa miehessä kannata roikkua eikä vaivata päällä mitä tekee elämällään. ymmärrän että lasten isä, mutta exäsi pitää itse muistaa että on isä. ei miestä voi väkisin pitää (eikä kannata vaikka vois ) eikä ketään voi isäksikkään sanan joka merkityksessä pakottaa oleen. toki sääli lapsille jos ny ei isi muista et ero otetaan puolisosta, ei lapsista.

Ap;n jutuista tuli kovasti mieleen omakohtaiset kokemukseni :( Tosin mun ukko 34v ja hoitelee 17v tyttöä jonka kanssa ns vakavissaan on. Todellakaan en aio päästää lapsiamme hänen luokse jollen ole täysin varma ettei tää teini ole paikalla... Mies kun ei itsekään tunnu tietävän mitä haluaa, valittaa ja voivottelee et kun jokin heidän suhtestaan puuttuu jne!!!!!! Ja vannoo ja vakuuttaa että lapset hänelle kaikkein tärkeimpiä, mut kumminkaan ei heihin pidä yhteyksiä, saattaa kävästä, muttei kumminkaan varsinaisesti lasten kanssa ole.

noh, onhan se typykkä sentään täysikänrn, vaikka kyllä ymmärrän että sua veetuttaa. Et sinä sitä ex- miestäsi pysty loukkaamaan, jos et ole varma että hänellä on vielä tunteita sinua kohtaan..:/ Minä ainakin antaisin olla ja säilyttäisin ylpeyteni, näyttäisin ukolle että mitä menetti, eli olisin entisen suhteen aikuinen osapuoli! Voimia kovasti!

Pitäkää lapset erossa teidän riidoista. Lasten ei tarvitse kuunnella kun aikuiset tappelee, etenkin jos kiistat jossain vaiheessa koske lasten tapaamista. Muksuilla on tapana syyttää itseään vanhempien erosta. Ja kuten aikaisemmin taidettiin jo mainita: Lapsia ei esitellä panoille tai muille tyttö/poikaystäville. Vasta sitten kun suhde on OIKEASTI vakava, voi lapset esitellä tuolevalle puolisolle.

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
No, onhan tuossa monta mutkaa.

Kauhean moni liitto päättyy nykyään ensimmäiseen kriisiin, kun ei jakseta yrittää. Tässä siis ilmeisimmin ukko oli se, joka ei jaksanut.

Lapsia kohtaan on kyllä kauhean väärin, jos elämään pamahtaa samantien uusi vieras ihminen, varsinkin, kun kyse tuskin on pysyvästä parisuhteesta. Harvemmin 19-vuotiaasta on äitipuoleksi...

Jos miehen mieli on kovin ailahtelevainen, kannattaa silti varoa on/off -tilannetta: isi muuttaa takaisin kotiin, isi muuttaa pois, isi muuttaa taas takaisin... Näitä tuntuu riittävän ja sitten ihmetellään, kun lapset ovat pihalla kuin lumiukot.

Jaksamista ap:lle, tilanne on varmasti tosi raskas!

Mä olisin tehnyt kaikkeni että oltais saatu suhde toimimaan ja jatkumaan. Sitä varten mä olen lapsetkin tehny miehen kanssa, että elän loppuelämäni hänen kanssaan. Mutta hän ei todellakaan ollut valmis edes yrittämään!

Olen miettinyt asiaa niin, että voisiko olla että mies on ihastunut tähän tyttöön ja tyttö on vain ystävällinen ja yrittää auttaa ja lohduttaa kaveriaan joka on juuri eronnut ja jolla on vaikeaa. Muutenkin tyttö on nätti, hoikka ja nuori, mieheni siis entinen mieheni ei ole ns. mikään urheilullinen ja huippu-hyvännäköinen, että voisiko tyttö olla edes siinä mielessä kiinnostunut miehestä. Jos nyt tuolla tavalla mitään edes kannattaa miettiä!

Ja vaikka mies mielensä muuttaisi, niin en todellakaan ottaisi häntä tänne asumaan, koska minä ainakin yritän miettiä tätä kaikkea lasten kannalta! Viimeksi kun mies oli lasten kanssa, olivat ilmeisesti vähän aikaa olleet kolmisteen, sitten olivat "törmänneet" miehen siskoon ja tähän tyttöön ja olivat käyneet jätskillä ja muutenkin viettäneet aikaa yhdessä. Eikä ollut ensimmäinen kerta kun lapset olivat tämän tytön kanssa tekemisissä. Tästä kun kuulin niin puhuinkin miehelle, mitä mieltä tästä olen. Tuntuu itestä niin pahalta kuulla kotona lapsilta, että "Sanna antoi jäätelöä, Sanna sitä Sanna tätä" ja se että miten se lapsiin vaikuttaa, että on joku ulkopuolinen koko ajan tekemisissä kun ovat isänsä kanssa kun tuskin ovat vielä oikein ymmärtäneet koko eroa.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Jos 19-vuotiaasta on harvemmin äitipuoleksi niin mitenköhän minusta on mahtanut olla äidiksi? :)

Harvemmin, ei aina. Varmasti jollekulle rooli soppii mainiosti. Ja äitiyteenhän kasvaa siinä lasta odottaessaan. Omaansa rakastaa aina ehdoitta, toisen lasta täytyy opetella rakastamaan. En ole varma, olisiko esimerkiksi minusta ikinä äitipuoleksi. Hatunnosto niille, joista on! :)

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
Ap;n jutuista tuli kovasti mieleen omakohtaiset kokemukseni :( Tosin mun ukko 34v ja hoitelee 17v tyttöä jonka kanssa ns vakavissaan on. Todellakaan en aio päästää lapsiamme hänen luokse jollen ole täysin varma ettei tää teini ole paikalla... Mies kun ei itsekään tunnu tietävän mitä haluaa, valittaa ja voivottelee et kun jokin heidän suhtestaan puuttuu jne!!!!!! Ja vannoo ja vakuuttaa että lapset hänelle kaikkein tärkeimpiä, mut kumminkaan ei heihin pidä yhteyksiä, saattaa kävästä, muttei kumminkaan varsinaisesti lasten kanssa ole.

nii-in, mikäköhän siittä puuttuu jos toinen on 34 ja toinen 17.. Sairasta..

Onhan se ikäero tosiaan aika normaali, mutta kun toisella on jo kolmas lapsi tulossa ja toinen on juuri muuttanut vanhempiensa luota omaan asuntoon niin kyllä se ero tuntuu olevan tässä tapauksessa huomattavasti suurempi. Ja lisäksi se mitä mies kertoi tästä toisesta silloin kun tuli takaisin kotiin muutamaksi yöksi, tyttö epäili olevansa raskaana kun oli maha kipeä ja pahoinvointia, eikä sitten ollut ilmeisesti varma osasiko tulkita edes raskaustestiä oikein joten mies minulta kysyi tästä. Sitten kertoi, että tyttö syö e-pillereitä ja unohtelee välillä ottaa niitä, ja ottaakin ne sitten niin että ne kerrat kun on jäänyt välistä (välillä montakin päivää) ottaa ne sitten kerralla (eli siis jopa 3-4 pilleria yhdellä kertaa =O ). Sanoin sitten,että kannattaa lopettaa se pillerien syöminen jos on mahdollista että on raskaana niin mies sanoi että tyttö juo paljon alkoholia ja polttaa tupakkaa, ja että jos olisi raskaana niin tekisi varmasti abortin. Tuossakin näkee kuinka suuri se ikäero oikein onkaan.

Noista miehen tunteista en tosiaan tiedä, väitti kyllä että rakastaa mua edelleen mutta että se ei vaan riitä, ja tulee rakastamaan mua aina. Ainahan sitä vois edes yrittää jos sais satutettua vaihteeksi sitä.

Enkä usko että tästä kyseisestä 19 vuotiaasta välttämättä olisi äitipuoleksi. Kuitenkin vaikuttaa olevan niin erilainen ihminen kuin minä, joka tulin äidiksi 22 vuotiaana.

Yritänkin olla puhumatta lasten kuullen näistä asioista, jos ovat kotona niin ovat toisessa huoneessa eikä me miehen kanssa tapella tai huudeta. Tänäänkin olivat sisällä autossa ja ovet kiinni kun me miehen kanssa puhuttiin ulkona.

Mies ei ole halukas lähtemään lastenvalvojalle, ei halua selittelemään sinne asioitaan ja ottamaan kauheeta nippua papereita mukaan. Ollaan sovittu tietty summa mitä maksaa lapsista, ja ajattelee että siellä ne yrittävät suurentaa summaa ja minä tietysti lähden mukaan tähän. Tuo summa mikä ollaan sovittu, niin ollaan se yhdessä laskettu että miehellä on juuri ja juuri varaa maksaa se. Varasin eilen kyllä ajan lastenvalvojalta kun haluan kuitenkin kaikki virallisesti paperille. Ja jos mies jättää elatusavun maksamatta niin en itse joudu lasten kanssa pulaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oletkos siis raskaana?

Olen raskaana ja kolmas lapsi syntyy elokuussa. Ja miehen kanssa yhdessä päätettiin tehdä tai yrittää kolmatta, ja nyt yhtäkkiä kaikki on loppu ja olen pian 3 lapsen yksinhuoltaja =(

Olette perustaneet nuorina perheen ja ehkä ette vaan jaksa vielä sinnitellä. Perhe-elämä on rankkaa duunia, pitää huolehtia lapset aina joka päivä uudestaan.

miehesi haluaa pois vastuusta.e hkä katuu joskus, luultavasti.

mikään teini ei tuo 19 v ole, ei ole kovin paljon nuorempi kuin miehesi ja ehkä yhtä kypsä henkisesti kuin miehesi.

Niin, ja lähetin vähän sen jälkeen tänään viestin miehelle kun oltiin nähty, että ei nyt kuvittele että tulin siihen vuokraamon luokse kyttäämään vaan sitä vaan että ku vanhempi lapsi huomasi kun isänsä ajoi ohi ja alkoi huutamaan isiä. Noh, tämähän kehtas vastata siihen että mitäs mä siellä kaupungissa siihen aikaan sitten tein kun etsin sitä =O

Olette perustaneet nuorina perheen ja ehkä ette vaan jaksa vielä sinnitellä. Perhe-elämä on rankkaa duunia, pitää huolehtia lapset aina joka päivä uudestaan.

mikään teini ei tuo 19 v ole, ei ole kovin paljon nuorempi kuin miehesi ja ehkä yhtä kypsä henkisesti kuin miehesi.

Koko lasten olemassa oloajan, minä olen lapset hoitanut, mies on hyvin vähän osallistunut lasten hoitoon eikä kovin paljon muutenkaan ollut lasten kanssa. Minä annoin miehelle tilaa, annoin käydä harrastuksissaan ja kavereittensa kanssa ja pidin huolta yhteisistä lapsista, jotka eivät sitten alkuinnostuksen jälkeen enää kiinnostaneetkaan. Kai tuostakin olisi jo pitänyt ymmärtää, ettei tämä tuu kauaa kestämään.
Saattaa siis olla yhtä kypsä henkisesti tuon 19 vuotiaan kanssa. Mutta vaikea uskoa että juuri tuo 19v olisi valmis äitipuoleksi, kun mieskään ei taida olla valmis isäksi, vaikka on 4 vuotta sitten saanut ensimmäisensä ja lisääkin vielä halunnut.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

Hiukan eri asia ja taidat tietää sen itsekin :). Oma lapsi on aina oma lapsi, eikä joku, joka tupsahtaa luokse muutaman vuoden ikäisenä. Harvemmin juuri kotoaan muuttaneella teini-ikäisellä kuitenkaan on käsitystä pikkulasten arjesta (ellei sitten omalla äidillä ole taaperoita helmoissaan).

Osalle elämänkokemusta enemmänkin omaavalla tuntuu olevan vaikeuksia hyväksyä puolisonsa menneisyys ja etenkin puolisonsa lapset, heidänkin tulisi joidenkin mielestä kuulua sinne menneisyyteen.

sä ap nyt vaan kasaamaan omaa ja lasten elämää kuntoon. Älä alennu exäsi(?) tasolle millään ihme tempauksilla. Koitat pitää välit viileän asiallisina ja hoitaa asiat niin, että sinun ja lastenne asema on turvattu (juuri esimerkiksi tuo sopimus lastenvalvojan luona). Äläkä myöskään roiku exässäsi tai alistu mihinkään soutamis- ja huopaamissysteemeihin, ei se lapsillekaan olisi helppoa. Paras kosto (jos sellaista haluat) on näyttää miehellesi, että te pärjäätte arjessa myös ilman häntä. Toki isän kuuluu olla osa lastensa elämää ja sitä tulee kunnioittaa, se on lasten oikeus.

Alkuperäinen kirjoittaja harmis:

Koko lasten olemassa oloajan, minä olen lapset hoitanut, mies on hyvin vähän osallistunut lasten hoitoon eikä kovin paljon muutenkaan ollut lasten kanssa. Minä annoin miehelle tilaa, annoin käydä harrastuksissaan ja kavereittensa kanssa ja pidin huolta yhteisistä lapsista, jotka eivät sitten alkuinnostuksen jälkeen enää kiinnostaneetkaan. Kai tuostakin olisi jo pitänyt ymmärtää, ettei tämä tuu kauaa kestämään.
Saattaa siis olla yhtä kypsä henkisesti tuon 19 vuotiaan kanssa. Mutta vaikea uskoa että juuri tuo 19v olisi valmis äitipuoleksi, kun mieskään ei taida olla valmis isäksi, vaikka on 4 vuotta sitten saanut ensimmäisensä ja lisääkin vielä halunnut.

valitettavasti et voi valita sitä, kenet miehesi ottaisi uudeksi ystäväkseen, ja 19v voi olla ihastuttavampi ja mukavampi äitipuoli kuin katkera vanha, jolla omia lapsia tai ne toiveissa ja toisten lapset "kakkaa"

Yhteistyössä