Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jotenkin se vaan luo semmosta yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, kun kaikilla on sama sukunimi. MEIDÄN lapset sai isänsä sukunimen ja minäkin sen otin kun naimisiin mentiin. Oma sukunimeni olisi kyllä ollut harvinaisempi ja kauniimpikin, mutta tässä asiassa ollaan jotenkin vanhanaikaisiaJos lapselle annetaan äidin sukunimi, ajattelen tietenkin, että nainen on kiihkofeministi ja mies vätys, joka ei ole uskaltanut sanoa omaa mielipidettään, tai sitten perheessä ei vain pidetä nimi asiaa sen suurempana asiana!
Me ei oltu naimisissa, kun tyttö syntyi, ja oli siis päivänselvää että lapselle tuli minun nimi. Sitten mentiin naimisiin ja vaimolle jäi tyttönimi ja tietenkin loputkin lapset tulivat minun nimelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Anatolia;27102912Mun perusoletus on se:Vaikka minulle sinänsä on ihan sama, kelläkin on, niin perusoletus on että isän nimi!![]()
Tarkennan, että mun perusoletus on se, että äidillä ja isällä on sama sukunimi, ja näinollen myös äidillä ja lapsellaVaikka minulle sinänsä on ihan sama, kelläkin on, niin perusoletus on että isän nimi!![]()