Tämän ei ole tarkoitus olla mikään itseriittoinen aloitus, kunhan ihan mielenkiinnosta avaan.
Mitä ajattelet minusta ?
Mitä ajattelet minusta ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla ei ole sun palstapersoonasta mitään sanottavaa, et herätä kirjoituksillasi negatiivisia etkä toisaalta positiivisiakaan tunteita. Ihan perus siis.
Sen sijaan mulla on mielikuva sun ulkonäöstä, autosta ja asunnosta.
Mielikuvissani kuljet ruskeissa vakosamettihousuissa, ajat oranssilla rättisitikalla ja asut söpössä vanhassa pienkerrostalossa. Ai niin ja sun koti ja perhe on hirveän herttaisia.![]()
Asiallinen.
Terve itsetunto.
Hyvä liitto.
Joitain loistavia keskustelunavauksia.
muistuu mieleen, että menetit hiljattain duunisis mutta löysit heti uuden
se luo mielikuvan tarmokkaasta toimen miehestä
No mukavaa, jos perheestäni on jäänyt sulle noin mukava mielikuva. Vanhassa talossa asutaan kyllä, mutta tämä on omakotitalo. Itse asiassa käytän, todella harvoin, mutta käytän kuitenkin joskus vakosamettihousuja. Auto on Ford Mondeo ja väri perus tylsä vihree, mutta vois olla kesäautona ihan jees toi rättäri
![]()
EN tiiä muuta kuin että oeltkin mies. Sitä ennen ja nykyäänkin ihan nikin perusteella olet vekkihameinen, korkokenkäinen, kiiltonahkalaukkuinen rouva ihminen joka pistää iltaisin papiljotit päähän että saa mummo kikkarat aamuksiTuo ihan nikin perusteella... Mutta jos oot mies niin...hmmm....lyö tyhjää.
tulee vaan mieleen sun perhetaustanne -alotus. Jossain kohdin meissä oli samaa, vaikka sun näkökulma(ts. kerronta) oli pohdiskelevampaa=oot siis varmaan mua vanhempi.
Tavallinen mukava palstalainen.
Mä nyt yleensäkin tykkäään enemmän sellasista jotka ei rupee huutaa heti jos on erimieltä tai toisen kanta on täysin väärä.
35-vuotias olen. Mukavaa kuulla olevansa mukava![]()
Juu siis ihan täysin nikillä mentiin. Mun ei tarvii nähä kun sun nikki niin korvissa kopsuu tiukat korkokengän kannat asfalttia vasten kun täti menee torilleYritän saaha miehekkäämpää kuvaa aikaan
![]()
Oho. Mies.
Enpä oo tajunnu kattoo tota sun avatarta sillä silmälläNyt mun täytyy tehdä susta uus mielikuva...siihen voi mennä aikaa.