Mitä ajattelet minusta?

Mulla ei ole sun palstapersoonasta mitään sanottavaa, et herätä kirjoituksillasi negatiivisia etkä toisaalta positiivisiakaan tunteita. Ihan perus siis.

Sen sijaan mulla on mielikuva sun ulkonäöstä, autosta ja asunnosta.
Mielikuvissani kuljet ruskeissa vakosamettihousuissa, ajat oranssilla rättisitikalla ja asut söpössä vanhassa pienkerrostalossa. Ai niin ja sun koti ja perhe on hirveän herttaisia. :D

Mulla ei ole sun palstapersoonasta mitään sanottavaa, et herätä kirjoituksillasi negatiivisia etkä toisaalta positiivisiakaan tunteita. Ihan perus siis.

Sen sijaan mulla on mielikuva sun ulkonäöstä, autosta ja asunnosta.
Mielikuvissani kuljet ruskeissa vakosamettihousuissa, ajat oranssilla rättisitikalla ja asut söpössä vanhassa pienkerrostalossa. Ai niin ja sun koti ja perhe on hirveän herttaisia. :D

No mukavaa, jos perheestäni on jäänyt sulle noin mukava mielikuva :D . Vanhassa talossa asutaan kyllä, mutta tämä on omakotitalo. Itse asiassa käytän, todella harvoin, mutta käytän kuitenkin joskus vakosamettihousuja. Auto on Ford Mondeo ja väri perus tylsä harmaa ja vaimolla vihreensininen, mutta vois olla kesäautona ihan jees toi rättäri :D

Viimeksi muokattu:
No mukavaa, jos perheestäni on jäänyt sulle noin mukava mielikuva :D . Vanhassa talossa asutaan kyllä, mutta tämä on omakotitalo. Itse asiassa käytän, todella harvoin, mutta käytän kuitenkin joskus vakosamettihousuja. Auto on Ford Mondeo ja väri perus tylsä vihree, mutta vois olla kesäautona ihan jees toi rättäri :D

Auton värinä harmaa on kyllä paras! Ajattoman tyylikäs ja eipä näy pöly eikä lika niin selkeästi. Vaihdoin vasta ihan vain värin vuoksi autoa, mustasta harmaaseen, kun raivostutti aina se likaisen näköinen auto!

EN tiiä muuta kuin että oeltkin mies. Sitä ennen ja nykyäänkin ihan nikin perusteella olet vekkihameinen, korkokenkäinen, kiiltonahkalaukkuinen rouva ihminen joka pistää iltaisin papiljotit päähän että saa mummo kikkarat aamuksi :D Tuo ihan nikin perusteella... Mutta jos oot mies niin...hmmm....lyö tyhjää.

tulee vaan mieleen sun perhetaustanne -alotus. Jossain kohdin meissä oli samaa, vaikka sun näkökulma(ts. kerronta) oli pohdiskelevampaa=oot siis varmaan mua vanhempi.
Tavallinen mukava palstalainen.

Mä nyt yleensäkin tykkäään enemmän sellasista jotka ei rupee huutaa heti jos on erimieltä tai toisen kanta on täysin väärä.

[QUOTE="MisuX";25426399]Auton värinä harmaa on kyllä paras! Ajattoman tyylikäs ja eipä näy pöly eikä lika niin selkeästi. Vaihdoin vasta ihan vain värin vuoksi autoa, mustasta harmaaseen, kun raivostutti aina se likaisen näköinen auto![/QUOTE]

No se on kyllä hyvä kieltämättä, ettei lika näy. Vaimon vihreensinisessä autossa näkyy pienikin kuraroiske, niin on oma auto siistin näkönen sen rinnalla :D

EN tiiä muuta kuin että oeltkin mies. Sitä ennen ja nykyäänkin ihan nikin perusteella olet vekkihameinen, korkokenkäinen, kiiltonahkalaukkuinen rouva ihminen joka pistää iltaisin papiljotit päähän että saa mummo kikkarat aamuksi :D Tuo ihan nikin perusteella... Mutta jos oot mies niin...hmmm....lyö tyhjää.

Nauran, ääneen :D. Kaikeksi on kutsuttu, mutta vekkihameinen mummo on ihan uusi juttu. Toi jää kyllä mieleen pitkäksi aikaa. :) ja joo, mies olen.

tulee vaan mieleen sun perhetaustanne -alotus. Jossain kohdin meissä oli samaa, vaikka sun näkökulma(ts. kerronta) oli pohdiskelevampaa=oot siis varmaan mua vanhempi.
Tavallinen mukava palstalainen.

Mä nyt yleensäkin tykkäään enemmän sellasista jotka ei rupee huutaa heti jos on erimieltä tai toisen kanta on täysin väärä.

35-vuotias olen. Mukavaa kuulla olevansa mukava :D

Juu siis ihan täysin nikillä mentiin. Mun ei tarvii nähä kun sun nikki niin korvissa kopsuu tiukat korkokengän kannat asfalttia vasten kun täti menee torille :D Yritän saaha miehekkäämpää kuvaa aikaan ;)

Tästä saa hyvät naurut pitkäksi aikaa :D . Täytyy alkaa tekemään aloituksia kaljan kittaus -ja seinän vasarointialoituksia. Jos ne korvikset irtoisi sitten korvista :D . No ei nyt ehkä kumminkaan.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Kaikkihan on vain mielikuvaa, mutta olen saanut sen käsityksen, että olet sellainen melko ( minun mittapuuni mukaan) tervejärkinen mies. Rehti, luotettava, ei liiaksi tosikko. Naimisissa ja varmaan kelpo puoliso, mutta osaa sopivasti rajata liiallisen yksityiselämänsä tuomisen tälläiselle palstalle. En ainakaan muista lukeneeni sinulta sellaisia, onpa ärsytttävä akka -avauksia. Lapsiakin ehkä ?
Sellainen ahkera, joka ei halua jäädä makoilemaan ja säälittelemään itseään, jos elämä tuo ei mieluisia yllätyksiä eteen. Saanko muuten udella, mitä kuuluu työrintamalle? Onko tärpännyt?

Yhteistyössä