Mitä ajattelet minusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex leski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suruaika vaikka sitä ei kai nykyaikana enää vietetä, olis kestänyt vuoden. Mutta mitäpä sitä turhia suremaan, uutta ränniin vaan. Voisin sanoa suoraan mitä ajattelen mutta enpä viitsi aukoa päätäni enempää.

Tapasin uuden miehen 10 päivää ennen entisen miehen kuolemaa. Hän niin huonossa kunnossa etten asiasta kertonut.

Edit: Kirjoitit että et rakastanut miestäsi. Se muuttaa tilanteen. Olit hänen kanssaan loppuun asti velvollisuudentunnosta. Olisit ehkä jättänyt hänet aiemmin ilman sairautta. Tavallaan teit hienosti.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ciervo ja Lispetti
Velvollisuudentunnosta olisi voinut viettää myös sen suruajan sitten. Mieluummin erota ajoissa kuin odottaa toisen kuolemaa... ja hautajaispäivänä uuden ukon ottaminen!

Hallelujaa. Jos et silloin miettinyt mitä muut ajattelee niin miksi nyt kyselet ... täältä? Jos olet sinut omantuntosi kanssa niin turha kysellä muilta, elä itsesi kanssa sovussa. Mun mielipide ei edelleenkään muutu.

Miksi et eronnut jos et kerran rakastanut häntä? Vaatiko se hoitaminen vai avioliittoa?

Millainen ihminen muuttaa kenenkään kanssa yhteen kun on tuntenut 10 päivää?

Sovittiin silloin kun mentiin naimisiin entisen miehen kanssa kun ei tiedetty mihin hänen sairautensa johtaa että hoidan hänet loppuun asti. 10,5v oltiin yhdessä josta vaikeita vuosia n.7v. Ja minä rakastuin nykyiseen mieheeni ns ensi silmäyksellä ja tajusin että olemme luodut toisillemme ja olin jo yli 30v niin en halunnut hidastella. Ajattelin että minullakin on oikeus onneen ja perheeseen ja yhdessä ollaan oltu jo 8v ja rakastamme toisiamme syvästi.

Hallelujaa. Jos et silloin miettinyt mitä muut ajattelee niin miksi nyt kyselet ... täältä? Jos olet sinut omantuntosi kanssa niin turha kysellä muilta, elä itsesi kanssa sovussa. Mun mielipide ei edelleenkään muutu.

Jospa hän tuli testailemaan palstalaisten ennakkoluuloisuutta.:xmas:

• Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä