Mitä ajattelet naisesta jolla on täysin luomu häpykarvoitus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Siis sellainen miehen ison kämmenen kokoinen musta turkki. Tuleeko mieleen jotain et millanen seksielämä ja mitä se teistä tekee ylipäätään naisen kauneudelle teistä?
Ite oon sitä mieltä et se on kauniimpi kuin karvaton. Jotenkin korostaa naisellisuutta.

Mun mielestä taas karvat korostaa miehisyyttä, en yleensäkään anna itseni repsottaa (meikkaan, leikkaan hiuksenikin jne) joten miksi ihmeessä unohtaisin huoltaa alapääni? Meitä on moneen junaan.

Oliko tämä kysymys nyt tarkoitettu miehille vai naisille?

Jos ajattelet että esim. uimahallissa minä naisena katselisin muiden alapään karvoituksia ja sen kautta pohtisin jonkun ihmisen seksielämää niin kaukana todellisuudesta olet. Mulle on ihan yksi hailee miltä kukakin alasti näyttää, sitten vois olla erijuttu jos tuolla kadulla olisi tapana kulkea alasti.

Kaikkea sitä ihmisten päässä pyörii

megyn-kelly-meme.jpg

En ajattele muiden karvoituksia. Mutta parempi kysymys olisi mitä ajattelet naisesta joka on pakkomielteinen muiden naisten karvoituksesta niin että siitä pitää jopa kysellä internetin keskustelupalstoilla.

[QUOTE="vieras";28932421]Mun mielestä taas karvat korostaa miehisyyttä, en yleensäkään anna itseni repsottaa (meikkaan, leikkaan hiuksenikin jne) joten miksi ihmeessä unohtaisin huoltaa alapääni? Meitä on moneen junaan.[/QUOTE]

No kainalo- ja häpykarvat ovat kyllä naisella aivan yhtälailla kuin miehelläkin. Tytöillä jopa aiemmin kuin pojilla. Se naiseutta, ei miehisyyttä. Selkä- ja rintakarvat sitten eri juttu.

[QUOTE="vieras";28932492]En ajattele muiden karvoituksia. Mutta parempi kysymys olisi mitä ajattelet naisesta joka on pakkomielteinen muiden naisten karvoituksesta niin että siitä pitää jopa kysellä internetin keskustelupalstoilla.[/QUOTE]

Peesi. :laugh:

Todennäköisesti en ajattele mitään. En jaksa vaivata päätäni toisten karvoituksella (tai ulkonäöllä ylipäätään). Itse tykkään siistiä alapäätäni, koska tuntuu jotenkin siistimmältä varsinkin menkkojen aikaan.

Toisaalta muistan että omalla äidillä karvat (välillä kainalot ja sääretkin) oli luonnontilassa ja jotenkin mulle äiti edusti naiseutta aika voimakkaasti. Eli samankaltaisia fiiliksiä kuin ap:llä.

[QUOTE="Vieras";28932665]Ai mitä? :D onko se pillun broileriksi kyniminen itsestä huolehtimista? :laugh:[/QUOTE]

Ja tässäkö oli nämä kaksi vaihtoehtoa. Viidakko vs kynitty kana. Ihanan palstamaista, vain mustaa ja valkoista, ei harmaata..

[QUOTE="Vieras";28932594]En ajattele mitään. Miksi toisen karvoituksen pitäisi herättää ajatuksia?[/QUOTE]

Peesi. Miksi katsoa/tuijottaa toisen karvotuksen määriä? Ei ymmärrä! Jos niin paljon ahdistaa niin ehkä apeen on parempi pysyä paikoista pois joissa on mahdollisuus nähdä toisen naisen karvoitusta.

[QUOTE="noo";28932770]Peesi. Miksi katsoa/tuijottaa toisen karvotuksen määriä? Ei ymmärrä! Jos niin paljon ahdistaa niin ehkä apeen on parempi pysyä paikoista pois joissa on mahdollisuus nähdä toisen naisen karvoitusta.[/QUOTE]

Sori luin nyt loppuun tuon apeen kirjotuksen.
Mutta tosiaan jos joitakin häirittee karvojen määrä missäkin niin miksi niitä on pakko katsoa?

[QUOTE="Vieras";28932563]No kainalo- ja häpykarvat ovat kyllä naisella aivan yhtälailla kuin miehelläkin. Tytöillä jopa aiemmin kuin pojilla. Se naiseutta, ei miehisyyttä. Selkä- ja rintakarvat sitten eri juttu.[/QUOTE]

Siis onko kainalokarvat susta kauniit ja seksikkäät? Annatko niitten rehottaa "luomuna"?

Yhteistyössä