Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Minusta se on kotoisaa, koska itsekin uskon. Suurin osa mun ystävistä on uskovaisia, mutta ei tietty ihan kaikki.
Vaikuttaako se, että joku ei usko ystävyyteen? Miten se vaikuttaa?
Ei se oikeestaan ystävyyteen vaikuta. Puheenaiheisiin se vaikuttaa jonkin verran, tietty, ettei se toinen tuntis oloaan epämukavaksi mun seurassa.
Mutta vaivaannuttaako sinua, jos koet että hän jossain asiassa toimii täysin uskosi vastaisesti? Pystytkö olemaan sellaisen ihmisen ystävä, joka rikkoo omaa ajatusmaailmaasi vastaan?
Ei vaivaannuta, kun ajattelen, ettei häntä kosketa samat säännöt kuin minua. Tietenkään semmoisen ystävä en voisi olla, jolla olisi muuten aivan hirveän huono moraali, tarkoitan siis, että aivan kauhea, noin Suomen lain puitteissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja olenkohan pakana:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Onko palstalla paljon ihmisiä, jotka uskovat Jeesukseen Kristukseen Jumalan ainoana poikana ja meidän Herranamme?
Mitä ajattelet uskovista ihmisistä?
Tunnetko monta uskovaa ihmistä? Miten he käyttäytyvät? Koetko uskon heidän persoonassaan hyvänä vai huonona asiana? Miten se vaikuttaa väleihinne?
Minä uskon vain Jumalaan, Jeesus oli vain poikansa. Iltarukouksissa pyydän apua Jumalalta enkä Jeesukselta
Ev.Lut seurakunnan Jumala on kolmiyhteinen, eli Isä, Poika ja Pyhä Henki. Rukouksen voi kohdistaa Heille kaikille. Voit hyvin rukoilla Jumalaa, Jeesusta tai Pyhää Henkeä erikseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Ajattelen, että he ovat kovin naiiveja, suorastaan lapsellisia uskoessaan satuihin. Säälin heitä, he eivät ole tarpeeksi vahvoja kohdatakseen tosielämän kaikkine kauheuksineen vaan luottavat mielummin johonkin yläkerran ukkoon...
Kiihkouskovaisia kohtaan tunnen mekein inhoa, etenkin jos tyrkyttävät satujaan muille.
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Minusta se on kotoisaa, koska itsekin uskon. Suurin osa mun ystävistä on uskovaisia, mutta ei tietty ihan kaikki.
Ei se oikeestaan ystävyyteen vaikuta. Puheenaiheisiin se vaikuttaa jonkin verran, tietty, ettei se toinen tuntis oloaan epämukavaksi mun seurassa.
Mutta vaivaannuttaako sinua, jos koet että hän jossain asiassa toimii täysin uskosi vastaisesti? Pystytkö olemaan sellaisen ihmisen ystävä, joka rikkoo omaa ajatusmaailmaasi vastaan?
Ei vaivaannuta, kun ajattelen, ettei häntä kosketa samat säännöt kuin minua. Tietenkään semmoisen ystävä en voisi olla, jolla olisi muuten aivan hirveän huono moraali, tarkoitan siis, että aivan kauhea, noin Suomen lain puitteissa.
Etkö ajattele, että häntä koskevat samat säännöt, mutta hän rikkoo niitä vastaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Minusta se on kotoisaa, koska itsekin uskon. Suurin osa mun ystävistä on uskovaisia, mutta ei tietty ihan kaikki.
Etkö ajattele, että häntä koskevat samat säännöt, mutta hän rikkoo niitä vastaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Minusta se on kotoisaa, koska itsekin uskon. Suurin osa mun ystävistä on uskovaisia, mutta ei tietty ihan kaikki.
Tätä rupesin miettiin et eiköhän täällä kuitenkin kaikille ole samat säännöt jos suomen laista puhutaan? Oli uskovaisia tai ei.
Niin ja veljeni vaimoineen on uskovaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Ajattelen, että he ovat kovin naiiveja, suorastaan lapsellisia uskoessaan satuihin. Säälin heitä, he eivät ole tarpeeksi vahvoja kohdatakseen tosielämän kaikkine kauheuksineen vaan luottavat mielummin johonkin yläkerran ukkoon...
Kiihkouskovaisia kohtaan tunnen mekein inhoa, etenkin jos tyrkyttävät satujaan muille.
Jeesushan kehotti tulemaan lasten kaltaiseksi. Mutta tunnen monia proffa- ja tohtoritason ihmisiäkin ja ihan kypsiä ihmisiä ovat.
Minä taas uskon, että olen vahva ihmisenä juuri siksi, että minulla on turvanani Hänen Kaikkeutensa. Mitä tahansa elämässä kohtaankin, olen rakastettu, pelastettu ja turvassa. Mikään ei voi suistaa minua raiteiltaan. Mikään ei voi tappaa minua, sillä kuoltuani pääsen Isän luokse taivaaseen. Ja tosielämää kauheuksineen on tullut koko lapsuus ja nuoruus koettua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos tulisit kadulla minua vastaan, et ikinä ajattelisi, että tuossapa on uskovainen.. Ajattelisit, että jopas on hieman erilainen äiti.. Tatskat ja pelit.. käyn baarissa ja vietän rentoa elämää.. Niin ja uskon jumalaan Ja Jeesukseen ja meillä rukoillaan joka päivä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Ajattelen, että he ovat kovin naiiveja, suorastaan lapsellisia uskoessaan satuihin. Säälin heitä, he eivät ole tarpeeksi vahvoja kohdatakseen tosielämän kaikkine kauheuksineen vaan luottavat mielummin johonkin yläkerran ukkoon...
Jeesushan kehotti tulemaan lasten kaltaiseksi. Mutta tunnen monia proffa- ja tohtoritason ihmisiäkin ja ihan kypsiä ihmisiä ovat.
Minä taas uskon, että olen vahva ihmisenä juuri siksi, että minulla on turvanani Hänen Kaikkeutensa. Mitä tahansa elämässä kohtaankin, olen rakastettu, pelastettu ja turvassa. Mikään ei voi suistaa minua raiteiltaan. Mikään ei voi tappaa minua, sillä kuoltuani pääsen Isän luokse taivaaseen. Ja tosielämää kauheuksineen on tullut koko lapsuus ja nuoruus koettua.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Minusta se on kotoisaa, koska itsekin uskon. Suurin osa mun ystävistä on uskovaisia, mutta ei tietty ihan kaikki.
Tätä rupesin miettiin et eiköhän täällä kuitenkin kaikille ole samat säännöt jos suomen laista puhutaan? Oli uskovaisia tai ei.
Niin ja veljeni vaimoineen on uskovaisia.
Siis suomen laki tietty sitoo kaikkia, mutta tarkoitan, että jos mun ystävä vaikka harrastaa irtosuhteita ja se on hänestä oikein, niin ei mua se ahdista.
Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonanna:Ajattelen, että he ovat keskimääräistä heikkolahjaisempia. Saattavat esim. kuvitella, että maailma luotiin 6000 vuotta sitten ja että fossiilit ovat saatanan tekosia.
Tunnen monia. He käyttäytyvät kuin olisivat aina oikessa ja kuvittelevat juuri heidän uskontonsa olevan se ainoa oikea. Ovat joka välissä tuputtamassa uskontoaan. Koen erittäin pahana. Usko turruttaa ja estää näkemästä asioita sellaisina kuin ne todellisuudessa ovat, ja usko luo valheellista turvallisuudentunnetta. Jotkin uskonnot on perustettu vain siksi, että sen perustajat rikastuisivat (skientologia).
Alkuperäinen kirjoittaja olenkohan pakana:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Ajattelen, että he ovat kovin naiiveja, suorastaan lapsellisia uskoessaan satuihin. Säälin heitä, he eivät ole tarpeeksi vahvoja kohdatakseen tosielämän kaikkine kauheuksineen vaan luottavat mielummin johonkin yläkerran ukkoon...
Noin minäkin uskon, olenha sunnuntaina syntynytkin.
Pahaakin on tullut mutta joku minua suojelee aina etten romahda. Lapsikin kuollut ja orpo nyt muttas on minulla jokin joka sanoo kuinka teern,
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Ajattelen, että he ovat kovin naiiveja, suorastaan lapsellisia uskoessaan satuihin. Säälin heitä, he eivät ole tarpeeksi vahvoja kohdatakseen tosielämän kaikkine kauheuksineen vaan luottavat mielummin johonkin yläkerran ukkoon...
Osittain peesailen tätä. Minustakin on aika naivia uskoa jonkin täysin yliluonnollisen olevan totta, kyseenalaistamatta sen olemassa oloa mitenkään. Mutta toisaalta musta ihmiset saa uskoa mihin lystäävät, mutta raja menee siinä, että pitävät sen omana asianaan. Sit näen punaista jos ihmiset rupeavat tyrkyttämään uskoaan muille.
Myös siinä kohtaa tulee ärsytys ja se on oikeastaan aika pelottavaa, kun osa kristityistäkin kiistää evoluutioteoria ja evoluution ylipäänsä. Tällaisia ihmisiä en pysty ymmätämään tai sitä että väitetään että ihmiset eivät ole eläimiä...
Juu ja kirkkoon kuulun minäkin :saint:
muoks. Ystävyyssuhteisiin ei vaikuta jos joku on uskossa, mutta näiden "kiihkouskovaisten" kanssa en mielellään ole hirveesti tekemisissä. Ajatusmaailmat on niin erilaiset enkä voisi sietää sitä että joku tuputtaisi minulle uskoaan (oli se mikä uskonto hyvänsä)
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Onko palstalla paljon ihmisiä, jotka uskovat Jeesukseen Kristukseen Jumalan ainoana poikana ja meidän Herranamme?
Mitä ajattelet uskovista ihmisistä?
Tunnetko monta uskovaa ihmistä? Miten he käyttäytyvät? Koetko uskon heidän persoonassaan hyvänä vai huonona asiana? Miten se vaikuttaa väleihinne?
Alkuperäinen kirjoittaja julma totuus:Alkuperäinen kirjoittaja olenkohan pakana:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Ajattelen, että he ovat kovin naiiveja, suorastaan lapsellisia uskoessaan satuihin. Säälin heitä, he eivät ole tarpeeksi vahvoja kohdatakseen tosielämän kaikkine kauheuksineen vaan luottavat mielummin johonkin yläkerran ukkoon...
Pahaakin on tullut mutta joku minua suojelee aina etten romahda. Lapsikin kuollut ja orpo nyt muttas on minulla jokin joka sanoo kuinka teern,
Juuri tää tuudittautuminen turvallisuuteen risoo... Pahinta on kun se pahin on tapahtunut, että joku uskovainen tulee ja lipsauttaa jotain jumalan tahdosta...
JOS JUMALA OLISI OLEMASSA EI MAAILMASSA TAPAHTUISI SELLAISIA ASIOITA JOITA NYT TAPAHTUU JOKA IKINEN PÄIVÄ.
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Tottakai uskovia on monia eri suuntaukseen kuuluvia. Mutta nyt käsittelisin mielelläni asiaa kristittyjen ihmisten tiimoilta.
Alkuperäinen kirjoittaja julma totuus:Alkuperäinen kirjoittaja olenkohan pakana:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Ajattelen, että he ovat kovin naiiveja, suorastaan lapsellisia uskoessaan satuihin. Säälin heitä, he eivät ole tarpeeksi vahvoja kohdatakseen tosielämän kaikkine kauheuksineen vaan luottavat mielummin johonkin yläkerran ukkoon...
Juuri tää tuudittautuminen turvallisuuteen risoo... Pahinta on kun se pahin on tapahtunut, että joku uskovainen tulee ja lipsauttaa jotain jumalan tahdosta...
JOS JUMALA OLISI OLEMASSA EI MAAILMASSA TAPAHTUISI SELLAISIA ASIOITA JOITA NYT TAPAHTUU JOKA IKINEN PÄIVÄ.
Alkuperäinen kirjoittaja julma totuus:Juuri tää tuudittautuminen turvallisuuteen risoo... Pahinta on kun se pahin on tapahtunut, että joku uskovainen tulee ja lipsauttaa jotain jumalan tahdosta...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sit valitettavasti on niitäkin uskovaisia, joiden kanssa en tule juttuun, vaikka pitäisi. :ashamed: Puheet kultahippujen ilmestymisestä rukouksen aikana ainakin saa mut sanomaan jotain sen tyylistä, että saan tekosyyn poistua seurasta. :ashamed: