Mitä ajattelette tästä talosta? (sis linkin myynti-ilmoitukseen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suurin miinus tuosta keittiöstä. Tosi ahtaan oloinen ja vähän näköisesti kaappi tilaa. Yleisilme kolkko ja kylmä, mutta sisustamallahan tuohon saisi kodikkuutta. Päältäpäin ruma, itse tykkään enemmän puutaloista, mut nämäkin on makuasioita...
Itse tykkään kun on uutta ja hyväkuntoista pintaa, varsinkin kun vertaa oman kodin nykyiseen kuntoon. Voisin kyllä asua tuollaisessa mutta ei olisi se ensimmäinen vaihtoehto jos omaa taloa alkaisin ostamaan.

[QUOTE="Miia";26997845]Ihan ok.. Ihmiset ketkä tossa asuu tai asuni ni ajattelen että kauheen velan ottanu ja eläny reteesti ja hups..ero tulee, talo menee myyntiin tai muiden syiden takia.[/QUOTE]

He ovat rakentaneet talon, koska ovat voittaneet kaupungilta vuokratontin arpajaisissa 2010. Ovat siis päässeet tosi halvalla, kun ei ole tarttenut ostaa tonttia, joka olisi noin 250 000e vapailla markkinoilla Espoossa.

Ei tuon talon rakennuttaminen ole maksanut tuota myyntisummaa TODELLAKAAN.

[QUOTE="vieras";27347240]Suurin miinus tuosta keittiöstä. Tosi ahtaan oloinen ja vähän näköisesti kaappi tilaa. Yleisilme kolkko ja kylmä, mutta sisustamallahan tuohon saisi kodikkuutta. Päältäpäin ruma, itse tykkään enemmän puutaloista, mut nämäkin on makuasioita...
Itse tykkään kun on uutta ja hyväkuntoista pintaa, varsinkin kun vertaa oman kodin nykyiseen kuntoon. Voisin kyllä asua tuollaisessa mutta ei olisi se ensimmäinen vaihtoehto jos omaa taloa alkaisin ostamaan.[/QUOTE]

Olen samaa mieltä, itse haluan et keittiö on yhteydessä olkkarin, et kodillä on yksi ydinm sydän. Itse taas tykkään kivitaloista, ne on ajattomia ja tyylikkäitä.

Yhteistyössä