Mitä ajattelisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minun mies lähti veljeni kanssa viikon reissuun. Veljen vaimon kanssa oli puhetta että keksitään jotain tekemistä sitten.
Minulla hajos auto joten meni suunnitelmat uusiksi. En siis pääse täältä mihinkään vaikka haluaisin. Laitoin alkuviikosta viestiä tuolle veljen vaimolle että tulee käymään kun en ite pääse. Laitto takas et just kävi kaupassa ja nyt laiskottaa. Laitoin vaan että tuu kun jaksat et mulla ei mitään ohjelmaa koko viikolla.
Ei ole sen jälkeen kuulunut mitään. Veli tulee jo tänä iltana kotiin (mun mies vasta lauantaina).
Itteä kyllä vähn harmittaa kun ei edes viestiä laittanut ettei ehdi tms.

Katotaan, niin hetken päästä tällä palstalla joku valittaa, kuinka miehen veljen vaimon piti tulla käymään muttei tullutkaan, ja kostoksi jätti itsekin menemättä kylään :D

Alkuperäinen kirjoittaja ei ole läheisysriippuvainen:
Ei tykkää sun seurasta!! :)

Muuten niin voisin ajatellakin mut oikeasti tullaan hyvin toimeen ja voidaan puhua aikalailla kaikesta toistemme kans. En vaan ite viittiny alkaa kyseleen perään.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Katotaan, niin hetken päästä tällä palstalla joku valittaa, kuinka miehen veljen vaimon piti tulla käymään muttei tullutkaan, ja kostoksi jätti itsekin menemättä kylään :D

Ei käytä nettiä juuri ollenkaan niin siksi "uskalsin" näinkin tarkkaan kertoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Muuten niin voisin ajatellakin mut oikeasti tullaan hyvin toimeen ja voidaan puhua aikalailla kaikesta toistemme kans. En vaan ite viittiny alkaa kyseleen perään.

No, jos tulette hyvin toimeen ja voitte puha kaikesta toistenne kanssa, niin miksi et sitten kysy siltä?

Alkuperäinen kirjoittaja ei ole läheisyysriippuvainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No, jos tulette hyvin toimeen ja voitte puha kaikesta toistenne kanssa, niin miksi et sitten kysy siltä?

Juu kysynkin kun taas joskus nähdään. Ei olla mitenkään säännöllisesti tekemisissä kuitenkaan.

Yhteistyössä