Mitä ajattelisitte, jos..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AP

Vieras
Olisitte seurustelleet n.2vuotta miehen (ikää reippaasti yli 20v) kanssa. Asutte eri paikkakunnilla suht lyhyen ajomatkan päässä toisistanne, ja tapailette pääasiassa vkonloppuisin.
Miehesi asuu vielä vanhempiensa kodissa, etkä sinä ole toistuvista kyselyistä huolimatta edelleenkään saanut mennä käymään miehesi kotona?
Miehesi ei myöskään luota sinuun täysin, omien sanojensa mukaan ei luota keneenkään täysin. Pitäisikö jo tässä vaiheessa luottaa?
Hän sanoo välittävänsä ja tykkäävänsä sinusta, pitäisikö kahden vuoden jälkeen jo rakastaa?
Mitä tekisit, odottelisit että asiat muuttuvat, painostaisit (jälleen kerran), jäisit ja kestäisit, lähtisit?

Tuli mieleen että elääköhän tämä kaksoiselämää. Asuuko ihan varmasti vanhempien luona? Jotain outo tuossa on...onkohan itse ihan luotettavaa tyyppiä. En luottaisi ainakaan itse tuohon tyyppiin. :x

Miksi et pääse hänen kotiinsa?
Tuohon voi tietysti olla monta eri vaihtoehtoa, alkaen siitä että asuu "kotonaan" avopuolison kanssa tai toisena ääripäänä ettei kehtaa viedä sinua kotiinsa ts. kotona on jotain mitä ei halua sinulle näyttää tms.

En varmaan jaksaisi parin vuoden jälkeen enään anella ja odotella "oikean" yhteisen elämän alkua, mutta en osaa sanoa mitään suoria vastauksia mitä ajattelisin?

Alkuperäinen kirjoittaja mini83:
Tuli mieleen että elääköhän tämä kaksoiselämää. Asuuko ihan varmasti vanhempien luona? Jotain outo tuossa on...onkohan itse ihan luotettavaa tyyppiä. En luottaisi ainakaan itse tuohon tyyppiin. :x

Näin.
En olis kyllä kahta vuotta ootellutkaan vaan lähtenyt jo aiemmin. Ei tuu mitään tuommosesta touhusta.
Mäkään en yhden entisen kotiin voinut mennä pariin kuukauteen, kun "veli ei hyväksy että jätin entisen ja aloitin uuden suhteen".. No, se mitään ollu jättänyt vaan asui sen eukon kanssa |O
Ja noita on vaikka kuinka.

Ei varmaan ole helppoa, mutta kehottaisin miettimään kannattaako tuota suhdetta jatkaa?
Kun ei kerta voi edes yhtään luottaa suhun 2 vuoden jälkeen, vaikuttaa siltä että tulee sitten olemaan (ehkä sairaalloisen) mustasukkainen susta ja se on sitten kamalaa.
Olen kokenut senkin ja kehotan sua jättämään kokematta..
Ei kuulosta normaalilta nuorelta mieheltä ollenkaan.

Lisäyksenä se että mulla on oma koti ja elämä kahden lapseni kanssa, enkä kaipaa sitä että mies muuttaa tänne ja aletaan elämään perheenä, vielä. Kuitenkin tuo tollanen salailu, ja sitten luottamuksen ja rakastamisen puute vaivaa. Mitä jos en olekaan sitten se oikea henkilö hänelle. Kaikki muu menee hyvin suhteessa, mutta mitään vakavempia asioita ei hänen kanssaan pysty keskustelemaan. Vaikuttaisiko tähän kaikkeen se, että edellinen tyttöystävä petti ja jäi kiinni itse teossa, ja heillä oli aikomuksena muuttaa yhteen. Aikaisemmassa suhteessa siis ainakaan sitoutumisen puutetta ei ole ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Lisäyksenä se että mulla on oma koti ja elämä kahden lapseni kanssa, enkä kaipaa sitä että mies muuttaa tänne ja aletaan elämään perheenä, vielä. Kuitenkin tuo tollanen salailu, ja sitten luottamuksen ja rakastamisen puute vaivaa. Mitä jos en olekaan sitten se oikea henkilö hänelle. Kaikki muu menee hyvin suhteessa, mutta mitään vakavempia asioita ei hänen kanssaan pysty keskustelemaan. Vaikuttaisiko tähän kaikkeen se, että edellinen tyttöystävä petti ja jäi kiinni itse teossa, ja heillä oli aikomuksena muuttaa yhteen. Aikaisemmassa suhteessa siis ainakaan sitoutumisen puutetta ei ole ollut.

Selittelyä. Olette oleet KAKSI vuotta jo. tyyppi on OUTO.

Yhteistyössä