Mitä ala-asteen opettajalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pai

Vieras
Kevätjuhlat lähestyy, eikä hajuakaan mitä ala-asteen opettajalle voisi viedä kiitokseksi menneestä vuodesta. Vinkkejä kehiin, en varmasti ole ainoa joka tuskailee saman asian kanssa :)

mä mietin kanssa samaa. lapsi ei haluaisi viedä mitään, opettaja huutaa niille tunneilla pää punasena.. on ope itsekin sanonut joskus "kiva varmaan teiän aina kuunnella mun huutoa" :snotty: :/

Ei tarvitse viedä mitään. Opettajana voin sanoa, että en varsinaisesti odota mitään saavani oppilailta. Jos haluaa jotain viedä, niin ainakaan minä en halua yhtään koriste-esinettä/taulua. Jouluaikaan ei suklaata eikä kynttilöitä, niitä tulee pilvin pimein (kaapista löytyy hyllyllinen kynttilöitä, ei ennätä polttaa). Kukat ovat riskialtis vieminen, moni opettaja lähtee heti loman alkaessa jollekin matkalle. Mukava on saada lahjakortteja.. vaikka kahvilaan, tai joskus olen saanut useammalta oppilaalta yhteisen hieronta- tai käsihoitolahjakortin. Myös elokuvalippu on kiva, vähän erilainen lahja.

Ai niin, yks kiva lahja, mistä ainakin minä pitäisin ruusuja ja auringonkukkia enemmän olisi vaikkapa tomaatintaimi :)

Ja vallan mainiosti voi miesopelle viedä ruusun. Ystäväni lapsi kaverinsa kanssa vei kerran miesopettajalleen lahjaksi pääsylipun jääkiekkopeliin (tiesi lätkäfaniksi). Hauska lahja minusta.

Yhteistyössä