Mitä baarissa tehdään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Niih. Mitä siellä tehdään? Kun en oikeen koskaan käy, enkä osaa olla, koska en tiedä, mitä siellä tehdään. Kertokaa oikein yksityiskohtaisesti. :xmas:

Jutellaan kavereiden kanssa.
Juodaan jotain, ei välttämättä alkoholipitoista.
Tanssitaan.
Bongaillaan tuttuja.
Lauletaan ehkä karaokea =).
Syödään, jos on sellainen paikka mistä saa sapuskaa.

Nähdään tuttuja ja tuntemattomia. Baareilu on lähinnä sosiaalista kanssakäymistä. Juodaan, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän, itse liikaa. Edellisestä baarireissusta on sen verran aikaa, että silloin oli vielä tupakkakopit, mutta eikö niitäkään ole enää. Tanssitaan ja ollaan iloisella mielellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ahaa. Entä jos ei juo? Sit vaan tanssitaan ja jutellaan? Tanssiminen on kyllä kivaa, jos onnistuu välttämään ne hinkkaajat.
Kyllä siellä suuta kuivaa jos ei juo. :whistle: Pakko kai sitä on jotain juoda, varsinkin joskovin joraa. Alkoholistahan mää en puhunut mitään, limsa tai vesikin käy vallan mainiosti. :saint:

Mä yleensä menen katsomaan jotain hyvää bändiä ja kavereita. Sillon ilta menee niin, että ekaks kotona usein tavataan kaverit ja laitetaan ittemme nätiks, ehkä vähän viiniä/kaljaa/sidukkaa maistellaan. Sit kello 23 pintaan siirrymme baariin. Kierretään paikka läpi, katotaan läip tutut ja mennään istuun joko tuttujen luo tai muuten hyvään paikkaan. Tai jos on varattu istumapaikat niin sit seisoskellaan ja vaanitaan niit hyviä paikkoja jos joku lähtee ;) Illan mittaan juodaan oman maun mukaan erinäisiä juomia, esim. raskausaikaan mun lemppari oli jäätee. Kun bändi soittaa, mennään sitä kattoon ja mahdollisesti tanssiin/pogoomaan/muuten vaan huutaan ja huitoon ja hurraan. Sit kun bändi lopettaa, huudetaan vielä encoreja, ja hiisinä etsitään pöytä jossa voi huilata hetken ja jutella kavereitten kanssa keikasta ja elämänmenosta muuten. Sit janoisimmat voi jäädä vielä juomaan tappiin saakka, itse yleensä siinä vaiheessa liukenen kotio ukon viereen nukkumaan tyytyväisenä :)

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ahaa. Entä jos ei juo? Sit vaan tanssitaan ja jutellaan? Tanssiminen on kyllä kivaa, jos onnistuu välttämään ne hinkkaajat.
Kyllä siellä suuta kuivaa jos ei juo. :whistle: Pakko kai sitä on jotain juoda, varsinkin joskovin joraa. Alkoholistahan mää en puhunut mitään, limsa tai vesikin käy vallan mainiosti. :saint:

Sillon ku ammattikoulu loppu, niin lähdin kavereitten mukaan baariin ensimmäistä kertaa elämässäni. tanssin kauheasti, vaikka en osaa ja tilasin maidon jäillä.

Juot vettä :) Voit mennä ihan kunnon tanssipaikkaan, karaokebaariin, irkkupubiin tai ravintolaan. Kaikille on ihan omansa. Itse menen yleensä paikalliseen ottamaan muutamaan, kuuntelemaan karaokea ja tapaamaan tuttuja.

Eka meet sisään, jätät takit narikkaan. Sit meet peremmälle, etit onko pöytää, no ei tietenkään ole. Sit meet baaritiskille tilaan kokista, jonotat puoli tuntia kiroillen. 12 tyyppiä läikyttää juomiaan sun päälle koko ajan. Juttelet kaverin kanssa kiljuen, koska musiikki on niin kovalla. Ääni tulee käheäksi. Sit meet tanssilattialle, jossa saat kyynärpäästä ja hakkaat muita. Heilut nurkissa ja kiljut lisää kavereillesi. Väistelet humalaisten iskuyrityksiä.

Hauskaahan siellä on! :D

Yhteistyössä