Mitä (erikoisempia) oireita sinulla on ollut niska-/hartiajumista??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vvieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vvieras"

Vieras
Mulla on ollut kaula ja korva kipeenä jo pari kuukautta.. Lääkäri sanoi, että johtuis noista lihasjumeista mutta välillä silti hiipii epäilys mieleen, että jos onkin jotain muuta ja vakavaa :(

Juuri kans kaula/korva siltä puolelta missä pahin jumi..ja ikuisesti muistan sen kun eräänä kauniina päivänä en edes tiennyt hartioideni olevan jumissa (olivat jo niin juntturassa ettei tuntunut kipeältä) kun töissä vähääkään jos kumarsi tuntui takaraivossa samanlainen vihlaus kun jos hampaita vihloo..se oli mielenkiintoista ja välillä tuli niin pahana että meinas jalat lähtee alta.

korva- ja poskiontelontulehdusoireita, puutumista, pistelyä kasvoissa, käsissä ja kyljen iholla. Päänsärky kesti yli kuukauden ja juoksin pitkin neurologeja. Kun päänsärky yltyi ja yltyi, silmä vuosi solkenaan ja myös silmää särki. Kumartua ei voinut kun päätä särki, koska meinasi jalat lähtä alta ja tuli semmoinen sähköiskun tapainen päähän.... Eli hermot totaaaaaalisen pinteessä lihaksistossa.
Kaikki tämä korjaantui naprapaatilla yhdellä hoitokerralla...

Mulla on niskajumi aiheuttanut niin kovaa päänsärkyä että lähti näkö. Oli siis kuin syvä usva silmien edessä.

Kasvojen toispuoleista puutumista tulee usein sille puolelle missä jumi on.

Tietty sit on tätä käsien puutumista yms mikä on aika yleistä.

No "hyvä" kuulla että muillakin on ollut korva ja kaulakipuja hartioiden takia. Selkeästi mulla on vasemma hartiassa sellanen tosi kipee piste ja nää oireet on myös samalla puolella. Ehkä voin taas uskoa että johtuu hartioista, eikä hetkeen tartte pelätä syöpää tms...

Mulla aiheuttaa silmäkipua, ja käsikipua ihan sormiin asti. Kasvokipu on jotain niin tuskallista että. Hieronta tuntui mulla pahentavan asiaa. Samoin jos en pääse lenkille, ongelma pahenee päivässä. Lenkkeily pitää siedettävässä kunnossa, mutta ei paranna kokonaan. Eikä tarvii olla juoksua, vaan nopea kävelylenkki.

Yhteistyössä