V
"Vieras"
Vieras
Melkoisia verenimijöitä te työttömät. Ensin nostatte tukia ja sitten kannatte laivalle verovapaaksi ne rahat. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kätevää! meillä on mukana oma lehmä, josta lypsämme lapsille maidot. Lammas mahtuu isoon matkalaukkuun ja sen teurastamme sitten hytissä ja kaasupolttimella kypsennämme. Kiljut valmistuu kätevästi hytin vessassa!Me ei haluta maksaa sikahintoja buffaan tai a la carteen, joten otetaan aina omat ruoat mukaan laivalle. Välipaloiksi tehdään jo kotona pino valmiita eväsleipiä ja aamiaiselle keitetään puuro. Hedelmiä kannetaan aina mukana myös runsaasti. Kokkailu onnistuu vallan kätevästi trangialla hytissä, kun muistaa pitää hytin ovea raollaan ja tuuletella välillä ettei palovaroitin ala huutamaan. Lihat ja kalat kulkee mukana kylmälaukussa, samoin voi, maidot ja kahvikermat. Yleensä tehdään joku keitto ja iltaruuaksi paistetaan hyvät pihvit ja keitetään perunat. Trangia on meidän kokemusten mukaan hieman liian hidas koko perheen ruoanlaittotarpeisiin, joten hommattiin lisäksi myös risukeitin seuraavalle reissulle. Polttoaineet eli risut ja oksat vievät toki tilaa mutta meillä on aina reissussa niin isoja laukkuja ettei se ole ongelma, keitinhän menee kätevästi tosi pieneen tilaan vaikka laukun sivutaskuun.
Välipaloiksi tehdään jo kotona pino valmiita eväsleipiä ja aamiaisella keitetään puuro. Kahvit yleensä keitetään trangian nokipannulla, joskus on ollut pikakahviakin mukana.
Kaikki muistaa menneen talven mustan palstalaisen, jonka pitkä ura katkesi kuin kananlento
Loppuvaiheessa se levitti huhun että se on muka poistunut joukostamme
Jälkikäteen on valjennut että se itse laittoi itsestään lukuisia kaipuuviestiketjuja
-Missä on X?
-Missä olet X?
-Tule takaisin X jne jne jne
Palstan vaikein tapaus omahyväisenä ihmisenä taatusti
Koskaan ei ole laukkuja tarkastettu laivalle mennessä.Ruotsinristeily lähestyy, onko siis yhä sallittua ottaa omia eväitä mukaan laivalle? Saatetaanko laukku tarkastaa, voiko tulla ongelmia? Tällä kertaa ei ole lapset mukana.
Tuo on ap:n vuodelta 2013. Ei kai nyt kukaan enää 2026 toimi kuin heidän perheensä?Mitä evästä te siis olette ottaneet laivalle mukaan
me mennään koko perhe otettiin oikein B luokan hytti tästä uudesta laivasta ja nyt mietin mitä voi vedenkeittimellä valmistaa
Et tarvitse passia Viroon etkä RuotsiinEi mitään evästä. Ellei sillonkun oli vauva ni sille omia juttui. Mut en kyl ruokaa ala suomesta laivaan kantamaan. Nyt kilahti sähköpostiin viesti et viikkarilla ois joku päivä risteily 38€ ja siihen kuuluu buffet ei olis paha mut nyt ei oo passi vomas
Mut mul ei oo muutakaan henkkaria nyttenEt tarvitse passia Viroon etkä Ruotsiin
Eikö siis edes ajokorttia? Se riittäisi ruotsiin mutta ei viroonMut mul ei oo muutakaan henkkaria nytten
Eipä oo ajokorttia.Eikö siis edes ajokorttia? Se riittäisi ruotsiin mutta ei viroon
Mistä toi tuli mieleen. Mä tunnen monia joilla ei koskaan edes ole ollut korttia. Ja emmä sitä kyl oo edes tarvinu mihkäänOtettu pois?![]()
No ihan luonnostaan kun mulla on hyvin laaja kontaktiverkko ja siellä ei ole kuin yksi harvinaisuus jolla ei ole korttia.Mistä toi tuli mieleen. Mä tunnen monia joilla ei koskaan edes ole ollut korttia. Ja emmä sitä kyl oo edes tarvinu mihkään
Eiku lapsena olin töissäNo ihan luonnostaan kun mulla on hyvin laaja kontaktiverkko ja siellä ei ole kuin yksi harvinaisuus jolla ei ole korttia.
Pakko kysyä vielä että oletko ollut ollenkaan töissä aikuisiällä?
Eikä faija varmaan maksanut mitään ku ruuat . Mutta Kela sentään nykEiku lapsena olin töissä