Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Saat muuten kiroillakkin nykyisin, ei tarvi pistettäkään väliin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tää on vaan sellanen "wanhat kalkkikset pihalle" -tsydeemi![]()
Toi on kyllä se kenkkumaisin juttu, tosin pääsin y-viesteihini kerhon kautta. Ajattelin kuitenkin varautua siihen, että yyt voi kadota kuin piaru saharaan. Pitäisi siis ruveta keräämään niistä kaikki tärkeä omalle koneelle.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Niin näyttää. Ja eniten ärsyttää se, ettei y-viestitys toimi normaalisti |O
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Niin näyttää. Ja eniten ärsyttää se, ettei y-viestitys toimi normaalisti |O
No mä olin aiemmin illalla täällä vartin verran ja hirvee jysäri iski. Liian pieni fontti, mainokset välkkyi psykedeelisesti ja kaikkea muuta mukavaa. Nyt vaihdoin selainta, säädin asetukset niin ettei mikään ole oikeastaan enää sallittua ja palsta näyttää sen jälkeen tosi kornilta, mutta pystynpähän käyttämään ilman hedaria.Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Elä viihi, mä kyllä jo ehdin ajatella että tähänkös se mun palstailu tyssäsi,kun het alkaa päätä särkeä kun tätä tuijottaa...
Ei ole pakko, sen voi jättää tyhjäksikinAlkuperäinen kirjoittaja merianna:Jösses pitääkö nykyään pistää otsikkokin erikseen...voivoi kun ei vanaha koira opi uusia temppuja