Mitä häälahjaksi ystävälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitäs

Vieras
Kutsussaan toivoivat rahaa mutta olen tuntenut hänet lapsesta asti ja ollaan kuin siskoksia. Tekisikin mieli siis antaa jotain muuta kuin rahaa.... mutta MITÄ? :o

Mitä yleensä häälahjaksi annetaan? Olen ollut koko ikänäni yksissä häissä ja ikää oli silloin ehkä kymmenen vuotta.... joten ei hajuakaan mitä ruukataan antaa lahjaksi. Olisiko tyhmä idea antaa lahjakortti johonkin ravintolaan ja siksi aikaa lastenhoitopalvelu meillä. :) Heillä on siis yksi, parin kuukauden ikäinen vauva.

Auttakaa ystävää pulassa! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari vieras:
Siis kirjoittavatko jotkut oikeasti kutsuun, että haluavat rahaa???

Kyllä ainakin heillä oli siinä että tavaraa heillä riittää joten jos joku haluaa lahjoa heitä, tilinumero on ....

Ymmärsin että on ihan yleistäkin pyytää rahaa?

On yleistä että laitetaan lahjatili, ei niillä kipoilla mitään tee jos niille ei edes ole tilaa ja sellasia mistä ei ite tykkää, ei kiitos. Ennemmin rahana kuin sitten taas jonkin listan mukaan käydä ostamassa jokin kippo. Sinun ideasi on kiva ja vaikka leffaliput siihen päälle.

Niin siis eikös lahja ole miehellekin... anteeksi vain saivartelu:) muistan, kuinka kerran esittelin häälahja-astiastoa tuttavalle kertoen, että MINÄ sain nämä häälahjaksi!
Lahjakortti on kyllä hyvä idea.

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari vieras:
Siis kirjoittavatko jotkut oikeasti kutsuun, että haluavat rahaa???

Kyllä ainakin heillä oli siinä että tavaraa heillä riittää joten jos joku haluaa lahjoa heitä, tilinumero on ....

Ymmärsin että on ihan yleistäkin pyytää rahaa?

Toisaalta jos tavaraa on jo yllin kyllin, niin eikä vieraat voisi lahjoittaa esim. hyväntekeväisyyteen haluamansa summan???

Kiitos vastauksista. :) Taidanpa sitten kallistua lahjakortin puoleen jos se ei ihan typerä idea olekaan. :flower: Ja leffaliput voisin kyllä ostaa siihen mukaan; tykkäävät käydä elokuvissa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
No jos hääpari mielumin ottaa vastaan rahaa, niin kannattaa toteuttaa heidän toiveensa

Niin. Toivehan on aina toive. :/ Toisaalta ja toisaalta.... kun jotenkin tuntuisi vaan niin tylsältä antaa rahaa ihmiselle jonka kanssa on kasvanut ja kokenut näitä elämän kiemuroita. Suurin osa antaa kuitenkin sitä rahaa; jos minä antaisin heille omaa aikaa ja mahdollisuuden viettää aikaa kahdestaan.... eihän se olisi rahaa mutta ei olisi mikään kippokaan joka jäisi vaan kaapin nurkkaan pölyttymään. Hankalaa....

Kiitos kuitenkin vastauksestasi. :flower: :D

Yhteistyössä