Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Mä haluaisin uudet ainot. Tuolla ukolla on vaan niin karsee ressi, että ihme jos saan mitään...
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja abu:laser-karvanpoistajanTai sitten Ulla Svenskin Unelmakakut-kirjan. Molemmat miellyttäis miestäkin
![]()
Tuo kirja olis ihana!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:mä haluun vaan kiukuttoman ja kauniin päivän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja abu:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja abu:laser-karvanpoistajanTai sitten Ulla Svenskin Unelmakakut-kirjan. Molemmat miellyttäis miestäkin
![]()
Olenkin pannut merkille että kakkuilija olet sinäkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Mä haluaisin uudet ainot. Tuolla ukolla on vaan niin karsee ressi, että ihme jos saan mitään...
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja abu:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja abu:laser-karvanpoistajanTai sitten Ulla Svenskin Unelmakakut-kirjan. Molemmat miellyttäis miestäkin
![]()
Olenkin pannut merkille että kakkuilija olet sinäkin![]()
=)
Käy laittamassa blogiin kommenttia jos sinulla on oma blogi :wave:
Vai "tunnetaanko" jo?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja abu:Ei ole blogia mulla, millä nimellä sulla on blogi? Kaikki olen läpi kahlannut.. Ehkä vielä joskus perustan omankin kunhan vähän saan harjoitusta ensin![]()