Mitä haluaisit syödä "perhekahvilassa"?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jos pikkulapsiperheille (lapset pääsääntöisesti 0-2v) suunnattuun tilaisuuteen tulisi tarjolle yhtä makeaa ja yhtä suolaista, mitä toivoisit? Pullaa, kahvikakkua, juustokakkua, mokkapalaa, keksiä...? Ruisleipää, juustosarvea, kasvispiirakkaa, karjalanpiirakkaa...? Jotain ihan muuta?
 
jos siis ennen lounas-aikaa aamupäivällä,en mitään,kahvia/teetä/mehua Ok Tai sitten jotain "oikeeta ruokaa",mikä kävis lounaaksi. Meillä ei mitään pullia tms. syödä ennen lounasta. Nipo,joo... :)

Iltapäivällä välipala-aikaan: karjalanpiirakkaa tai täytettyjä sämpylöitä /pullaa tai makeaa piirakkaa.
 

Yhteistyössä