Tuparit sukulaisille, mitä tarjolle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omakotitalo on valmis :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omakotitalo on valmis :)

Vieras
Eli tulossa olis aikuisia sukulaisia; sisaruksia, anoppia jne. Mitä tarjolle? Tällasia vaihtoehtoja oon miettiny:

A) Teen itse moskovan pataa+perunat+salaatti (moskovan pata on ihan sairaan hyvää ja kunnon lihapataa). Lisäksi kahvit ja kakkua+muuta makeaa.

B) Suolaista ja makeaa kahvin kanssa. Näitä ajattelin: Voileipiä joissa mm. kunnon leikkelettä. Ruisnappeja joissa porotäyte, kasvis-fetapiirakkaa + kakkua

C) Ruokaisa salaatti, esim. broilerpasta, patonkia. Kahvit+kakkua+muuta makeaa

D) Jotain muuta, mitä?
 
No me mitään kännijuhlia pidetä. Viiniä voidaan tarjota syötävän/napostelujen kanssa. Kännijuhlat pidetän kavereille, jos pidetään. Ja noihin tupareihin osallistuu myös meidän lapset, joten ei niistä kännijuhlia tuu.
 
[QUOTE="aloittaja";22545486]Ja iltapäivästä, klo 15-16 ajateltiin juhlat alottaa, lasten päikkäreiden jälkeen[/QUOTE]

Eli ruokaa tarjolle siihen aikaan jos ei vaan parin tunnin nopeat kahvittelut ole, illallisaika ihmisillä alkaa viiden jälkeen.
 
Mä luulen, että ei ne kauaa kestä, noi sukulaiset ei oo kauaa juhlissa viihtyvää väkeä. Eli jos alotetaan 15-16 niin veikkaan että vieraat on pois klo 19.
Eli ruokaa vai pikkusuolasta sillon?
 

Similar threads

Yhteistyössä