O
omakotitalo on valmis :)
Vieras
Eli tulossa olis aikuisia sukulaisia; sisaruksia, anoppia jne. Mitä tarjolle? Tällasia vaihtoehtoja oon miettiny:
A) Teen itse moskovan pataa+perunat+salaatti (moskovan pata on ihan sairaan hyvää ja kunnon lihapataa). Lisäksi kahvit ja kakkua+muuta makeaa.
B) Suolaista ja makeaa kahvin kanssa. Näitä ajattelin: Voileipiä joissa mm. kunnon leikkelettä. Ruisnappeja joissa porotäyte, kasvis-fetapiirakkaa + kakkua
C) Ruokaisa salaatti, esim. broilerpasta, patonkia. Kahvit+kakkua+muuta makeaa
D) Jotain muuta, mitä?
A) Teen itse moskovan pataa+perunat+salaatti (moskovan pata on ihan sairaan hyvää ja kunnon lihapataa). Lisäksi kahvit ja kakkua+muuta makeaa.
B) Suolaista ja makeaa kahvin kanssa. Näitä ajattelin: Voileipiä joissa mm. kunnon leikkelettä. Ruisnappeja joissa porotäyte, kasvis-fetapiirakkaa + kakkua
C) Ruokaisa salaatti, esim. broilerpasta, patonkia. Kahvit+kakkua+muuta makeaa
D) Jotain muuta, mitä?