mitä haluat joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
yksi juttu vaan. mitä toivot itsellesi?
(ei maailmanrauhoja ja hyppykuppaa eksälle..)

mä haluaisin punaisen manducan..

hyppykuppaa exälle =))) hauska.
Ei varmaan saa myöskään toivoa -20kg...joten jos jotain tavaraa niin:
- pehmeät ja hyvät vuodevaatteet
- lahjakortti hierojalle/kampaajalle/kosmetologille/jalkahoitajalle. Tää siksi etten itse koskaan raski mennä, nyt olis pakko (vaikka mä piheydessäni varmaan antaisin sen lahjaksi jollekin...)

Mielenrauhan (anteeksi, ettei se ole materiaa. En vain taida löytyä nyt ainuttakaan asiaa mitä toivoisin) Kyllähän tuota voisi ehkä... pillereillä saada :snotty:

All right. Mietitään. Mä toivoisin... öh... mietin hetken...

http://www.iguk.co.uk/ProductImages2/2894.jpg

Hoitomuodoksi nukkekammosta kärsivälle. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ainakin:
Lunta ja kivan pakkasen. :) ja vaikka jonku korun.

nyt vähän tarkennusta.
millasen korun?korvikset,riipuksen,sormuksen?

ja jos ei noita valkeita jouluja kans. jotain sellasta minkä voi toivoa ja oikeesti saada.niinku rahalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Vatukka:
tämän muksun ulos (kiitosnam rv 39+6) :D ... mut jos tavaraa ni kalevalan lapsiriipuksen...

Hei tarkotatko semmosta missä on se koru niinkuin pieni "tynnyri" ja siinä on sininen tai punainen kivi ostettaessa ja sitten paljon tyhjiä koloja mihin saa laitattaa sitten uuden jos saa lisää vauvoja :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lumi:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatukka:
tämän muksun ulos (kiitosnam rv 39+6) :D ... mut jos tavaraa ni kalevalan lapsiriipuksen...

Hei tarkotatko semmosta missä on se koru niinkuin pieni "tynnyri" ja siinä on sininen tai punainen kivi ostettaessa ja sitten paljon tyhjiä koloja mihin saa laitattaa sitten uuden jos saa lisää vauvoja :)

Juu.

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Siivosin pari päivää sitten ompelutarvikelaatikkoa ja totesin, ettei mulla ole nuppineulatyynyä. Mies katsoi mua silmät pyöreänä, kun vastasin mitä toivon joululahjaksi.

itseasiassa mullakaan ei ole kunnollista sellaista.. hyvä idea..

Yhteistyössä