mitä haluat joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos jotain pitäisi haluta, niin haluaisin uuden vihkisormuksen. Vanha ostettu opiskelijabudjetilla ja maksoi noin 200e, nyt olisi jossain vaiheessa haaveissa sellainen, joka taitaa maksaa lähes 10x enemmän...mutta tiedän, etten tule saamaan sellaista tai mitään muutakaan.

Mä toivoin tossuja.. =) Ja itse asiassa tänään jo niitä testasin ja salaa tassuttelin niillä :D Eli mä toivoin kaikkea lämmintä.. yöpukua, tossuja, sellasta vehnätyynyä ja ehkä sitä piikkimattoa lisäksi.

Mutta jos ihan oikeasti saa sanoa mitä toivon niin: HALUAN TERVEEN RUUMIIN TÄN VIALLISEN TILALLE!!!!!!!!! :/

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
yksi juttu vaan. mitä toivot itsellesi?
(ei maailmanrauhoja ja hyppykuppaa eksälle..)

mä haluaisin punaisen manducan..

Kantsii haluta joku muun värinen. Se punainen päästää vuoresta väriä kastuessaan ja värjää vaatteet esim. jos hikoilee tai pääsee muuten kastumaan. Myös Candy cotton väri päästää vuoresta sitä punaista väriä niin että sen repun päällyskangas on ekan pesunjälkeen vaaleanpunainen eikä muuksi muutu. Mulla oli itsellä tuo viimeksi mainittu ja sain vaihdettua sen tilalle uuden toisella värillä kun päästi tuota väriä. Muutamalta punaisen repun omistajalta olen kuullut tämän saman. Väriähän noista ei tosiaankaan pitäisi lähteä, ei ole terveellistä vauvallekaan.

Piikkimatto täälläkin toivelistalla. Tiedän tosin saavani itselleni erittäin mieluisen joululahjan. Se on kuitenkin lahja, jota en kehtaisi itse esittää toivomuksena.

Yhteistyössä