Mitä helvettiä mä teen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja toista ei voi muuttaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiesit kyllä mitä teit raskautuessasi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja toista ei voi muuttaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiesit kyllä mitä teit raskautuessasi:
Miksi vitussa teette lapsia näinhin white trash -perheisiin?

Samaa ihmettelen. Onko vaan tarve saada lapsi vai mies satimeen ja maksajaksi`?
Kaikkien kanssa lapsia tehdäänkin, ajattelematta yhtään vai eikö huolehdita ehkäisystä ja pamahdetaan vain paksuksi ja toivotaan miehen muuttuvan.

No mä nyt en ihan tiennyt tän juomisen olevan miehelle ongelmaksi asti. Yhdessä kun juhlittiin aika paljon ennen. Ja lasta halusi kumpikin paljon.

Miehesi juominen ei nyt ole tässä se ainut silmiinpistävä seikka. Olet puolivuotiaan vauvan äiti. Vauvasi synnytyyä miehesi on ehtinyt ihan äkkiyllätyksenä alkoholisoitua. Sinä taas olet jollain ihmeen ajalla ehtinyt ihastua palavasti toiseen ja saamaan jopa vastakaikua. Joku on pitäisi touhua vähän outona; missä kummassa vauvasi on ollut kun miehesi on ollut juomassa ja sinä virittelemässä uusia mieskuvioita? Entä miten ihmeessä aikasi ja energiasi ovat riittäneet uuteen mieheen ihastumiseen? Eikö huoli miehestä (KUN ALKOHOLISOITUMINEN TAPAHTUI IHAN ÄKKIYLLÄTTÄEN) ole täyttänyt ajatuksiasi? Tai huoli vauvasta? Tai vauva yleensä?

Oikein hyvät mietteet ja kysymykset. Eli lapsi ollut varmaankin hoidossa ja äitikin viilettänyt kun kerennyt ihastua.

No just.. Jos näin olis niin mitä ongelmaa tässä mulla olis?
Voisinhan jatkaa tota viilettämistä ja heittää muksun hoitoon.

Kun asia ei ihan noin ole.

Kommentoin asian ohitse, mutta tässä taas huomaa millaisen vastaanoton palstalla saa. Jos kysyy neuvoa omiin asioihin/elämäntilanteeseen, on loppu viimeksi itse aiheuttanut asia tms. ja kirjoitellaan syyllistävään sävyyn. En kyllä pysty ymmärtämään näitä kommentteja. Toivottavasti ap asiat selviävät!! :)

Tsemppiä ja jätä se sika. Ei se juoppo siitä parane jos töissäkin jo juo.

Onko täällä joku lynkatkaa alkkiksien puolisot viikonloppu menossa?? Vai onko ne kaikki alkkikset ny loivassa laskuhumalassa kettuunnuksissaan linjoilla haukkumassa niitä kunnollisempia osapuolia omaan ketutukseensa ja pahaan oloonsa??

Jätä se, se ei muutaku pahenee. Ja ei ne kyyneleet oo ees aitoja,
nimim. tiedän.

Alkuperäinen kirjoittaja aplle:
Ei se juoppo siitä parane jos töissäkin jo juo.

Kun ensimmäiset ongelmat töissä ilmenee -kai ne on ainakin lähellä, jos työssä jo juo- on kotona ollu helvetti noin 10 vuotta. Työelämä on suomalaiselle viimeinen linnake, joka kaatuu alkoholismin takia.