Alkuperäinen kirjoittaja Tiesit kyllä mitä teit raskautuessasi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja toista ei voi muuttaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiesit kyllä mitä teit raskautuessasi:
Miksi vitussa teette lapsia näinhin white trash -perheisiin?
Samaa ihmettelen. Onko vaan tarve saada lapsi vai mies satimeen ja maksajaksi`?
Kaikkien kanssa lapsia tehdäänkin, ajattelematta yhtään vai eikö huolehdita ehkäisystä ja pamahdetaan vain paksuksi ja toivotaan miehen muuttuvan.
No mä nyt en ihan tiennyt tän juomisen olevan miehelle ongelmaksi asti. Yhdessä kun juhlittiin aika paljon ennen. Ja lasta halusi kumpikin paljon.
Miehesi juominen ei nyt ole tässä se ainut silmiinpistävä seikka. Olet puolivuotiaan vauvan äiti. Vauvasi synnytyyä miehesi on ehtinyt ihan äkkiyllätyksenä alkoholisoitua. Sinä taas olet jollain ihmeen ajalla ehtinyt ihastua palavasti toiseen ja saamaan jopa vastakaikua. Joku on pitäisi touhua vähän outona; missä kummassa vauvasi on ollut kun miehesi on ollut juomassa ja sinä virittelemässä uusia mieskuvioita? Entä miten ihmeessä aikasi ja energiasi ovat riittäneet uuteen mieheen ihastumiseen? Eikö huoli miehestä (KUN ALKOHOLISOITUMINEN TAPAHTUI IHAN ÄKKIYLLÄTTÄEN) ole täyttänyt ajatuksiasi? Tai huoli vauvasta? Tai vauva yleensä?
Miksen olisi voinut tavata uutta miestä, mikä siinä on niin outoa?
Mistä sinä tiedät onko vauva ollut mukana? Pitääkö aina uudet miehet tavata baareissa? Koska näin ei ainakaan meidän tapauksessa ole.
Yhden ainoan kerran olen ollut itse ottamassa pojan syntymän jälkeen.
Ei kamalasti kuule kiinnosta kun tota miehen touhua katsoo.
Mitä huolta minulla pitäisi vauvasta olla, muutakun että isää kiinnostaa enemmän juominen kun me?
Ja kyllä, olin alussa huolestunut ja yritin saada äijään kontaktia mutta rajansa mullaki, kauanko pitää ottaa sitä paskaa niskaan ja yrittää vaan huolehtia ja muuttaa toista?