mitä helvettiä mun miehelle on tapahtunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuttunut mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muuttunut mies

Vieras
en pysty ymmärtämään.. ennen niin kiltti ja ihana mies on muuttunut sovinistiseksi juntiksi ja mä en jaksa enää.

sen mielipiteistä on tullu niin oksettavia, äsken se nauro yhden tuttunsa lapselle joka pelaa pokemon-korteilla ja siitä syystä lasta kiusataan koulussa, mun mtä?!

sotkee ja sikailee täällä kotona, käskee ja komentaa, kaikesta valittaa ja on yks #¤&%#%¤&&.

Ennen oli mun lasta kohtaan aivan ihana, nykyään lähes kusipää.

Ero tässä on ehdottomasti edessä, mä en tollaseen ihmiseen rakastunut.

Ja puhumaan mies ei enää kykene, naureskelee ylimielisesti eikä ota mitään tosissaan, vttuilee ja notkuu kavereiden kanssa, on vajonnu ihan jonneki 15-vuotiaan vastuuttoman teinipojan tasolle.

ja mitään ei kuulema ole tapahtunut.

mua itkettää toverit. kiva joulu.

siis mihin tosta pokemon-kohdasta hävis tekstiä?! siinä siis piti lukee et miehen mielestä lasta saa vähän kiusatakin jos ei oo järkevämpää harrastusta kun jotkut pokemonit.....

Mun äidin serkku käyttäytyi just noin! Yhtäkkiä muuttui ja vajosi teinin tasolle. 4-kymppinen mies alkoi liikkua 15-20-vuotiaiden kanssa, vietti viikonloput kaupungilla jne. Vaimonsa otti eron. Hällä todettiin sitten paha epilepsia mutta ei suostunut lääkitykseen. Käytös on pahentunut. :(

Mun mies on myös muuttunut, pikku hiljaa tullut välinpitättömämmäksi, on aina koneella ja tiuskii tosi usein ja ihan turhasta. Ei ole väkivaltainen tai hauku tai mitään ja osallistuu kyllä kotitöihin ja on hyvä isä lapselle..mietin vaan että ehkä tunteet kadonneet? Itselläkin on alkanut tunteet viilentyä ja nykyisin ei tee mieli seksiäkään enää (tai tekee, mut ei just kyseisen henkilön kanssa). Meillä tuntuu nykyään olevan niin erilaiset tulevaisuuden haaveetkin. Mut jotenkin ajattelen että lapsen takia yritän vielä jaksaa...tyhmää ehkä.

Yhteistyössä