M
muuttunut mies
Vieras
en pysty ymmärtämään.. ennen niin kiltti ja ihana mies on muuttunut sovinistiseksi juntiksi ja mä en jaksa enää.
sen mielipiteistä on tullu niin oksettavia, äsken se nauro yhden tuttunsa lapselle joka pelaa pokemon-korteilla ja siitä syystä lasta kiusataan koulussa, mun mtä?!
sotkee ja sikailee täällä kotona, käskee ja komentaa, kaikesta valittaa ja on yks #¤&%#%¤&&.
Ennen oli mun lasta kohtaan aivan ihana, nykyään lähes kusipää.
Ero tässä on ehdottomasti edessä, mä en tollaseen ihmiseen rakastunut.
Ja puhumaan mies ei enää kykene, naureskelee ylimielisesti eikä ota mitään tosissaan, vttuilee ja notkuu kavereiden kanssa, on vajonnu ihan jonneki 15-vuotiaan vastuuttoman teinipojan tasolle.
ja mitään ei kuulema ole tapahtunut.
mua itkettää toverit. kiva joulu.
sen mielipiteistä on tullu niin oksettavia, äsken se nauro yhden tuttunsa lapselle joka pelaa pokemon-korteilla ja siitä syystä lasta kiusataan koulussa, mun mtä?!
sotkee ja sikailee täällä kotona, käskee ja komentaa, kaikesta valittaa ja on yks #¤&%#%¤&&.
Ennen oli mun lasta kohtaan aivan ihana, nykyään lähes kusipää.
Ero tässä on ehdottomasti edessä, mä en tollaseen ihmiseen rakastunut.
Ja puhumaan mies ei enää kykene, naureskelee ylimielisesti eikä ota mitään tosissaan, vttuilee ja notkuu kavereiden kanssa, on vajonnu ihan jonneki 15-vuotiaan vastuuttoman teinipojan tasolle.
ja mitään ei kuulema ole tapahtunut.
mua itkettää toverit. kiva joulu.