Mitä hemmettiä..Huutiksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiina

Vieras
Minulla oli myynnissä talvihaalari, hintavaraus jäi 3 euroa alle mutta olisin tietysti myynyt sen sillä huutohinnalla. Mutta meklarin viestin mukana ei tällä kertaa tullutkaan korkeimman tarjouksen tehneen tietoja jotta olisin voinut ottaa häneen yhteyttä! Mitä hemmettiä, miksi näin?

Tuo huutiksen juttu ei välillä toimi eli ei joskus jostain syystä tule huutokaupan voittajan tietoja.
Mee siihen kohteeseen omilta sivuiltasi eli kirjautuneena niin siellä alhaalla pitäisi olla korkeimman huutajan tiedot.

Nyt on siinäkin jotain mätää, ei näy edes siinä tietoja.. Prkl! Kannattaakohan meklarin viestiin vastata ja kysyä että mitä helvettiä!? Toivottavasti ostaja on saanut edes minun tiedot niin hän voi ottaa minuun yhteyden.

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Nyt on siinäkin jotain mätää, ei näy edes siinä tietoja.. Prkl! Kannattaakohan meklarin viestiin vastata ja kysyä että mitä helvettiä!? Toivottavasti ostaja on saanut edes minun tiedot niin hän voi ottaa minuun yhteyden.

No johan on. :o
Kannattaa vaikka laittaa yksityisviestiä eka sille ostajalle.
Aika outoa kyllä ettei siellä kohteen allakaan lue niitä yhteystietoja.
Mulla on käyny muutaman kerran niin että kohde sulkeutunut mutta ei oo tullu tietoja sähköpostiin mutta kohteen alta oon löytänyt.
Mutta noin ei oo mulle vielä käyny.

Mietin myös sitä yksityisviestiä, mutta onko niin että ensin on tunnistauduttava ja vasta sitten voi lähettää viestin? Se tunnistautuminenhan maksaa?
Piru että ottaa pattiin!

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Mietin myös sitä yksityisviestiä, mutta onko niin että ensin on tunnistauduttava ja vasta sitten voi lähettää viestin? Se tunnistautuminenhan maksaa?
Piru että ottaa pattiin!

Niin joo tota en tullu ajatelleeks ku nykyään pitää tunnistautua jos haluaa laittaa yksityisviestiä. :/
Mutta laita nyt eka ylläpidolle viestiä sit.

Alkuperäinen kirjoittaja virpia:
yv:tä ei voi lähettää ellet ole tunnistautunut.Mulla kävi samoin ei minkäänlaisia yhteystietoja kohteessa jossa hv ei ylittynyt onkohan tuo joku uusi juttu huutiksessa????

Niin minäkin ajattelin, mutta sama haalari oli myynnissä jo aiemmin ja ihan sama tilanne; hintavaraus ei ylittynyt mutta silloin sain korkeimman tarj. tehneen tiedot? Tämä oli ihan muutama viikko taakse päin?

Tämä on ihan uusi uudistus huutiksessa, asiaa läpikäyty myös siellä keskustelupalstalla. Ylläpidon idea tälle uudistukselle, on, että jos kerran myyjä ei saa haluamaansa hintaa, ei kauppakumppaninkaan tietoja tarvita ja jää ne kostopalautteetkin antamatta, kun sopuun ei päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja meimi:
Tämä on ihan uusi uudistus huutiksessa, asiaa läpikäyty myös siellä keskustelupalstalla. Ylläpidon idea tälle uudistukselle, on, että jos kerran myyjä ei saa haluamaansa hintaa, ei kauppakumppaninkaan tietoja tarvita ja jää ne kostopalautteetkin antamatta, kun sopuun ei päästä.

Ok, kiitos tiedosta. Minä tein nyt niin että tunnistauduin ja maksoin sen pari euroa siitä, sainpahan lähetettyä yksityisviestin.
Eipä ole ainakaan mikään parannus tämä uudistus...

Yhteistyössä