V
vieras
Vieras
En pysty keskittymään MIHINKÄÄN muuhun kuin ruuan ajatteluun ja himoitsemiseen. Olen laihduttanut pari vuotta. mittani ovat nyt 170/59. Aivan liikaa vieläkin. Olen nyt nimittäin sortunut ja vetänyt pari kk naamariin kaiken mahdollisen syötävän mitä on tarjolla! Oloni on kuin syöttöporsaalla. Viikon olen nyt joka ilta päättänyt että HUOMENNA aloitan niukan syömisen. Tänäänkin söin kuitenkin aamupuuron,jukurtin, 2 lämmintä ruokaa.. ja pellillisen mokkaruutuja kun tuli niin himot. Vedin ne märy kurkussa naamaani, en halunnut syödä, ei tehnyt mieli syödä, oli vain pakko. Yritin oksentaa, mutta siitä ei tule ikinä mitään.. Koitan ainakin vartin, mutta ulos ei tullut paljon yhtään mokkaruutuja vaan jotain aikasempaa moskaa. Nyt ahdistaa..itkettää ja vituttaa.. Mitä teen! Miten saan itsekuria.. Elämäni pyörii vain ruuan ympärillä. Illalla haluan mennä aikaisin nukkumaan vain siksi että olisi pian aamu ja pääsisin syömään puuroni. Sitten kun se on syöty, odotan vain että tulisi lounas aika.. yleensä nukun vielä aamupäivän että kello olisi pian 11. Ruoka hallitsee siis elämääni täysin enkä jaksa tätä enää.. :'(