Mitä hitsiä sitä keksis tekemistä.. *tylsää ja turhaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kilppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kilppis

Aktiivinen jäsen
02.11.2007
1 689
0
36
Siis mies lähti just töihin, pääsee aamulla klo 8. Muksujen kanssa ollaan kotona, ulkona satelee vähän väliä.. Ei mitään tekemistä. Lapset hyppii kohta seinälle, kun niilläkään ole ollut kavereita pitkään aikaan.

Kahvillekin vois jonkun pyytää, mutta kun ei ole edes mitään tarjottaa. Jotain vohveleita löytyy muutama. Keksikää nyt mulle tekemistä tai meille oikeestaan. Mä oon todella huono lähtee sadeilmalla ulos, joten sitä on turha edes ehdottaa. :(

Elokuva ollaan katseltu jo. Pullaa vois muuten tehdä, mutta mä en saa niistä hyviä ilman kananmunaa ja sitä ei kaapissa nyt ole. Lautapelejä nuo ei oikein vielä hallitse, tai kuopus ei hallitse ja siitä syntyy sota, vaikka pelaiskin mun kanssa.
Kynät on jäähyllä kun tuli tehtyä sellasta mitä ei sais. Eli niitä ei just nyt ainakaan oteta.
Letut kuulostais hyviltä kanssa, mutta niihinkin sen munan tarttee.
Voi elämän kevät et onkin nyt tylsää.. Mä oon ilmeisen hankalalla tuulella tänään. sori. :ashamed:

Juu, täällä ei tehdä nyt yhtään mitään kivaa. Molemmat olleet jäähyllä ja sama meno jatkuu. Se on näköjään taas niin, et ihan sama mitä niiden kanssa tekee, saa kiukut päälle. Tää mamma lähtee ihan kohta tosta ovesta, kun nuo ei usko mitään ja koko ajan marisee ja vinkuu sitä ja tätä ja tota.. Mä vielä toteutan tuon, jos toi ei oikeasti lopu kohta. |O |O

Täällä vähän sama tilanne, mielessä on käynyt jo tupakoinnin aloittaminen->pääsisi edes hermosavuille välillä :headwall:
Nyt mummi haki onnekseni pojan hetkeksi kylään ja erillään ollessaan nuo natiaiset ei keksi yhtä idioottimaisia tempauksia :x
Söinpä vielä jogurttia äsken ja sain mahani kipeäksi :'( On tämä elämä rankkaa

Mä en osaa leipoa. Tai siis osaan, mutta en saa sämpylöistä koskaan hyviä. Eli taikina mättää. :D Jospa tuo ilma tuosta kirkastuis vielä.
Ja toki voit ehdottaa mulle hyvää ja varmasti onnistuvaa ohjetta. Meillä ei vaan kaapissa ole ollenkaan sämpyläjauhoja ja kauppaan en niiden takia lähde. Kyl nää lapset vaan niin voimille tällä hetkellä ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
Täällä vähän sama tilanne, mielessä on käynyt jo tupakoinnin aloittaminen->pääsisi edes hermosavuille välillä :headwall:
Nyt mummi haki onnekseni pojan hetkeksi kylään ja erillään ollessaan nuo natiaiset ei keksi yhtä idioottimaisia tempauksia :x
Söinpä vielä jogurttia äsken ja sain mahani kipeäksi :'( On tämä elämä rankkaa

Mun vanhemmat asuu niin kaukana, ettei ne ota noita nyt, kun ottavat tiistaina viikoksi. Siispä sitä odotellessa. Jos sais hermot pidettyä kasassa nyt siihen asti. Mies töissä nyt ja vkloppuna, ettei helpotusta ole yhtään. Tekee siis öitä vaan ja senkin tarttee kuitenkin nukkua.
Anoppikin on mökillä, joten siitäkään ei nyt apuja ole. Esikoinen tuli sunnuntaina 2 viikon lomalta sieltä. Kyllä oli elämä helppoa yhden muksun kanssa.

Elämä on todella rankkaa välillä.

Ei se mitään meinaa jos ei oo tarjottavaa. Voit sanoo että vieras poikkeisi kaupan kautta jos haluu kahvin kanssa jotain. Mä oon sanonu ainakin noin, eivätkä oo pahastuneet.

Syksyllä alkaa onneksi päiväkoti :D 4,5 vuotta kotona enkä malta odottaa että pääsen töihin(kunhan sen duuninkin tästä löytäis ensin :xmas: )
Kyllä se elämä valostuu aikanaan

Alkuperäinen kirjoittaja emo:
Ei se mitään meinaa jos ei oo tarjottavaa. Voit sanoo että vieras poikkeisi kaupan kautta jos haluu kahvin kanssa jotain. Mä oon sanonu ainakin noin, eivätkä oo pahastuneet.

Sepäs se, kun kukaan ei ole tulossa. Kaikilla muilla on jotain muuta. Olis se kiva jos olis kahviseuraa ja lapsilla kavereita. Ne on selkeesti kaveria vailla, tappelevat vaan keskenään koko ajan.
Juu oon mäkin välillä sanonut, et kahvin kanssa ei ole mitään, mut jos jotain haluaa, niin kävis vaikka kaupan kautta hakee jotain. En vaan aina kehtaa olla sanomassa, mut tosiasia on se ettei meillä voi olla mitään kaapissa kun mä aina syön kaiken. :ashamed:

Keddu Mä en ole ollut lomalla nuiden kanssa kun vasta kesäkuun ja tuntuu ihan helvetilliseltä. Päiväkotiin menevät taas heinäkuun 28.päivä kun mä sain töitä ja pääsen aloittamaan työt silloin. :)
Toivotaan onnea sulle työnhakuun. :)

Myä asutaan täällä Vantaan Kartanonkoskella. :wave:
Ulos kai se on lähdettävä. Lupailin tuossa, kun esikoinen keräsi todella nätisti. Vähän vaan taas muuttuu harmaaksi toi ilma.
Juu noi kyl reagoi kaikkeen "uuteen". Mies taas samoissa hommissa kuin aikaisemminkin ollut ja tää eka ilta/yö on aina hankalin.

Sinne se meidän poikakin lähti kyläilemään :wave:
Asutaan Tiksin kupeessa, jos tuntuu niin sitähän vois joskus kokeilla josko "kemiat kohtaa", kavereita kun ei ole ikinä liikaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
Sinne se meidän poikakin lähti kyläilemään :wave:
Asutaan Tiksin kupeessa, jos tuntuu niin sitähän vois joskus kokeilla josko "kemiat kohtaa", kavereita kun ei ole ikinä liikaa :D

Noni, kiva. Kavereita ei tosiaan ole koskaan liikaa. Ja me täällä pari vuotta vasta asuttu, niin ei oo noita kavereitakaan paljon.
Minkä ikäisiä teijän lapset on? Meillä esikoinen on 4v7kk ja kuopus 2v7kk. Meiltä pääsee sinni Tiksiin kätevästi bussillakin. :)
*muoks* Ja nyt kun mieskin tekee paljon yötyötä, niin me pyritään olee mahd. vähän kotona. Et saa sitten nukuttua. Tosin, se nukkuis vaikka puun oksalla. ;)

Poika täyttää neljä tässä kuussa ja tyttö on 2,5vuotias , samaa ikäskaalaa pitkälti :)
Pistän sulle vaikka yv:nä meiliosoitteeni niin mukavampi jatkaa privaattina.
Päiväseura olisi kaivattua kun pihassa ei saman ikäisiä oikein ole ja vakkaripaikkamme, avoin päiväkoti, on kesän suljettuna .

Yhteistyössä