V
"vieras"
Vieras
Tyttökö? Meidän tyttö tykkää levittää pyykkiä, tyhjentää tiskikonetta, pyyhkiä pölyjä, repiä salaattia, suoristella mattoja, kaikenlaista missä voi olla hyödyksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kun minä en enää keksi.
Kun minä en enää keksi.
Leikkiikö lapsi itsekseen paljon? Mun pojat tuonikäisinä leikkivät paljon omassa huoneessaan, dinoilla, ukkeleilla yms... Eivät paljon muuta toimintaa kaivanneet, teillä tietty tyttöjuttuja![]()
En tiedä oletko koskaan asunut pikkukylällä mutta ei täällä ole bussivuoroja tai mitään julkista paikallisliikennettä. Asumme noin 2km päässä ns. kirkonkylästä/keskustasta, se ei sinänsä ole ongelma mutta kun ei siellä "keskustassa" ole mitään aktiviteettiä, ei lapsille eikä aikuisille. Tosiaan vain se srk:n aamukerho, kerran viikossa ja itse olen siellä ollut ohjaajana nuoruudessani ja käynyt tutustumassa pari vuotta sitten, mutta ei siellä tapahdu sen ihmeempää kuin meillä kotonakaan, lapsetkin ovat esikoistani nuorempia, yleensä 1-3-vuotiaita. Kirjastossa ei ole satutuntia kuin kerran kuussa, tällä hetkellä kirjastokin on suljettu vesivahingon takia. Olemme käyneet naapurikaupungin kirjastossa viikonloppuisin koko perheen kanssa.
Seurakunnan kerhoon ei todellakaan oteta 1-vuotiaita!Pääsääntöisesti kaikki ovat yli 3v.Meillä kerhoon eivät pääse alle 3-vuotiaat.Tyttösi kaipaa ikäistensä seuraa.Tekemistä ikäistensä kanssa.Kerho olisi hyvää harjoitusta eskaria ajatellen:Aikaiset herätykset,ryhmässä toimiminen,sosiaalisuus ja kädentaidot.
hoidossa tekevät kivempia juttuja muttei kerro mitä. Siksi kyselen täältä, jos joku keksii mitähän vielä voisi tehdä kotona. Kun mikään mitä ehdotan ei kelpaa eikä kiinnosta.
No kyllä meidän seurakunnan kerhot on sallittuja ihan kaikenikäiselle. Kuten jo mainitsin, itsekin olen ollut ko. kerhoa ohjaamassa ja silloinkin se oli sallittu kaikille, vauvasta vaariin. Useimmiten lapset olivatkin isovanhempiensa seurassa kerhossa.