Alkuperäinen kirjoittaja mie:Jos potilas ei ole leikkauskelpoinen, siirtyy leikkauksen tekeminen siihen aikaan että potilas on leikkauskelpoinen. Ihan arkipäivää tuo on, että huonojen hampaiden vuoksi joudutaan lykkäämään tekonivelleikkauksia. Jos viisastelu sallitaan, niin hampaat kannattaisi pitää aina kunnossa. Yleensä juuri ne, jotka eivät käy muutenkaan hoidossa, haluavat sitä sitten hetimulletännekaikki-periaatteella, kun koettu hoidon tarve lopulta löytyy.
Jos motivaatio ei riitä hampaiden korjauttamiseen, huonot voi myös poistattaa esim. juurihoitojen sijaan. Tällainen hoito sujuu nopeammin. Oletuksesi siitä, että hammashoitolassa perutaan muita potilaita siksi, ettet halua odottaa, on aika lapsellinen ja itsekäs.
Kuule kun mun hampaita on hoidettu jo muutaman vuoden ajan vähän väliä. Mun sylkirauhaset on kärsineet sädehoidoista, syljen koostumus muuttunut sen takia ja sylki ei suojaa hampaita niin hyvin. Tämän sanoi ihan hammaslääkäri ja tänään toinen hammaslääkäri sanoi, että mun hampaat on todella helposti reikiintyvät.
Että ei ole kyse motivaatiosta. Sori nyt vain.
Ja missä vitun kohdassa mä kirjoitin, että muilta pitää perua aikoja??????????? :headwall: :headwall: