Mulla ei ole kuulemma kuin yksi huono piirre ja se on ainainen myöhästyminen! Sekään ei kuulemma enää haittaa, kun mies on siihen tottunut 10 vuodessa... Hän vain miettii, että jaa emäntä sano tulevansa klo12, joten voin alkaa odottaa hänen saapuvan klo 12.30 jälkeen...
Niin ja kun mies oikein mietti mun huonoja puolia (ihan ekaks sano että mussa ei ole mitään vikaa :saint: ) niin muistihan hän vielä yhden. Mun liivinsuojuksia kuulemma lojuu joka puolella ja se ärsyttää!
Niin ja kun mies oikein mietti mun huonoja puolia (ihan ekaks sano että mussa ei ole mitään vikaa :saint: ) niin muistihan hän vielä yhden. Mun liivinsuojuksia kuulemma lojuu joka puolella ja se ärsyttää!