Mitä huonoja piirteitä sinussa on MIEHESI mielestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
Mulla ei ole kuulemma kuin yksi huono piirre ja se on ainainen myöhästyminen! Sekään ei kuulemma enää haittaa, kun mies on siihen tottunut 10 vuodessa... Hän vain miettii, että jaa emäntä sano tulevansa klo12, joten voin alkaa odottaa hänen saapuvan klo 12.30 jälkeen...

Niin ja kun mies oikein mietti mun huonoja puolia (ihan ekaks sano että mussa ei ole mitään vikaa :saint: ) niin muistihan hän vielä yhden. Mun liivinsuojuksia kuulemma lojuu joka puolella ja se ärsyttää! :D

Alkuperäinen kirjoittaja BreeV:
mä kuulemma osaan riidellessä kaivaa vuosien takaisia asioita uudestaan esille.. No juu, kieltämättä mulla on hyvä muisti B)

arkeologin vikaa myös minulla....
pitkä vihainen,äkkipikainen,vaadin selityksiä asioille tässä muutama mitkä avokki sata varmasti listaisi minusta

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Hän vain miettii, että jaa emäntä sano tulevansa klo12, joten voin alkaa odottaa hänen saapuvan klo 12.30 jälkeen...

Toi on niin mua! :whistle:
Eikö oo ärsyttävää omasta mielestäkin? Tai mua ainakin tuo mun myöhästely ottaa päähän... Silti olen aina ja jokapaikasta myöhässä! :headwall: Niiiiin huono tapa, huoh!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toisinaan liian vesimiesmäinen.... :D ehkä vesimiehet tietää mitä tarkoitan..

Ei pidä säännöistä, määräyksistä, normeista, normaalista...
On edelläkävijä, oman tiensä kulkija, erilainen, erikoinen...
Jotain tällaista?...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toisinaan liian vesimiesmäinen.... :D ehkä vesimiehet tietää mitä tarkoitan..

Ei pidä säännöistä, määräyksistä, normeista, normaalista...
On edelläkävijä, oman tiensä kulkija, erilainen, erikoinen...
Jotain tällaista?...

Jotain tommosta :D

Hän vain miettii, että jaa emäntä sano tulevansa klo12, joten voin alkaa odottaa hänen saapuvan klo 12.30 jälkeen...

Toi on niin mua! :whistle:
Eikö oo ärsyttävää omasta mielestäkin? Tai mua ainakin tuo mun myöhästely ottaa päähän... Silti olen aina ja jokapaikasta myöhässä! :headwall: Niiiiin huono tapa, huoh!

Jotkut pitää myöhästelyä epäkunnioitavana asenteena odottavaa kohtaan. Itse en osaa ajatella niin. En ole epäkunnioittava, enkä halua olla epäkunnioittava toisia kohtaan. Vaikka kuinka yrittäisi tsempata joka kerta, että olisi ajoissa, niin siinä ei vaan onnistu. Se on jokin kumma sisäinen juttu, jolle ei oikeasti mahda mitään. Kyllä se monesti harmittaa ja hävettää, kun on ihan joka paikasta myöhässä. Töistä, juhlista, tapaamisista... Kaikkein läheisimmät tietävät tietysti tämän piirteen, joten heidän takiaan ei onneksi tarvitse niin kauheasti stressata myöhästelyään.

Mä stressaan liikaa, nään aina kaiken pahan mitä voi tapahtua (suhtaudun negatiivisesti asioihin liian usein), myöhästelen (en usein, mutta kuitenkin..), syyttelen itseäni, kannan liikaa huolta kaikesta pahasta mitä maailmalla tapahtuu, musta on tullut liian vakava (olen liian harvoin enää iloinen)..
Mä saan oikeesti varmaan vatsahaavan tätä menoa :/