Kyllä se mun nähdäkseni on aivan normaalia, että siihen rinnalle haluaa toisen ihmisen. Mä halusin uuden miehen siksi, että mä halusin lisää lapsia, vakiintuneen ja tasaisen parisuhteen, jossa mun olisi hyvä olla, kumppanin rinnalleni, jonka kanssa voisin arkeni ja elämäni jakaa, sekä halusin tietenkin myös seksiä.
Sen sijaan tuommoinen "koska mua on kerran kohdeltu väärin, en uskalla luottaa enää kehenkään" on mun mielestäni hieman kummallinen ajattelutapa. On TODELLA paskamaista, jos joutuu parisuhteessaan kaltoinkohdelluksi, mutta kyllä mun mielestäni olisi ihan helkutin loukkaavaa, jos mä tapaisin miehen, jota on kohdeltu väärin ja joka toisaalta haluaisi suhteen kanssani, mutta ei sitten kuitenkaan, koska ei voisi luottaa munhun siksi, että mä nyt satun sukupuoleltani olemaan nainen.
Eihän mulla ole MITÄÄN tekemistä sen asian kanssa, jos mies on aikoinaan tullut suhteessaan loukatuksi. Mä en ole ikäkuuna päivänä tehnyt yhdellekään seurustelukumppanilleni mitään pahaa (paitsi silloin, kun ex kävi päälleni ja puolustin itseäni) ja mun mielestäni olisi siis todella törkeätä vetää jotkut entiset suhteet mun niskaani.
En mäkään menettänyt luottoa miehiin silloin, kun sain itse nyrkistä naamaan ex:ältä. Ex:ään luotto tietenkin meni ja se suhde loppui siihen, mutta kyllä mä kaikkiin muihin miehiin uskaltaisin luottaa, kunnes he osoittaisivat, etteivät oleluottamukseni arvoisia.