I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kännissä on joskus kiva olla :xmas:
Musta silmä on edelleen saamatta :|
Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:Oisko se vaikka jonkun mielestä hauskaa ajanvietettä? :headwall: Mun mielestä esim. kutominen tai hiihtäminen on ihan sairaan tyhmää mutta en mä silti tuu tänne ihmettelemään että miten joku niistä voi tykätä...
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kännissä on joskus kiva olla :xmas:
Musta silmä on edelleen saamatta :|
Peesin.
Kavereiden kanssa on hauskaa höpistä tuopin ääressä. Ja välillä jutella tuntemattomienkin kanssa, sitä ei koskaan tapahdu selvinpäin bussissa työmatkalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja irmeli:en ole koskaan ymmärtänyt tällaista toimintaa enkä varsinkaan kun äijät ja ämmät tulee kotia kännissä ja sitten sen jälkeen on jonkun silmä mustana. :|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en mäkää ymmärrä,mut ei mun tarvikkaa. toiset ne vaan tykkää baaris reihua ja katella vieraita...toiset taas arvostaa toisenlaista elämäntapaa ja nauttii mieluiten rakkaittensa seurasta sen sijaan ku kännissä baarissa toisten kännisten seassa.hyi yäk olkoon yrjötys
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en mäkää ymmärrä,mut ei mun tarvikkaa. toiset ne vaan tykkää baaris reihua ja katella vieraita...toiset taas arvostaa toisenlaista elämäntapaa ja nauttii mieluiten rakkaittensa seurasta sen sijaan ku kännissä baarissa toisten kännisten seassa.hyi yäk olkoon yrjötys
On se hienoa kun on mustavalkoinen maailma :xmas: