mitä ideaa baarissa bilettämisestä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja irmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kännissä on joskus kiva olla :xmas:
Musta silmä on edelleen saamatta :|

Peesin.
Kavereiden kanssa on hauskaa höpistä tuopin ääressä. Ja välillä jutella tuntemattomienkin kanssa, sitä ei koskaan tapahdu selvinpäin bussissa työmatkalla :whistle:

Hmm, mä olen aikoinani käynyt yökerhoissa ihan vaan hauskaa pitämässä. Tanssimassa ja kuuntelemassa musiikkia ja juomassa ja näkemässä kavereita. Yhden yön juttuja en harrastanut ja musta silmäkin on saamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:
Oisko se vaikka jonkun mielestä hauskaa ajanvietettä? :headwall: Mun mielestä esim. kutominen tai hiihtäminen on ihan sairaan tyhmää mutta en mä silti tuu tänne ihmettelemään että miten joku niistä voi tykätä...

täysi peesi =)

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kännissä on joskus kiva olla :xmas:
Musta silmä on edelleen saamatta :|

Peesin.
Kavereiden kanssa on hauskaa höpistä tuopin ääressä. Ja välillä jutella tuntemattomienkin kanssa, sitä ei koskaan tapahdu selvinpäin bussissa työmatkalla :whistle:

peesiin kumpaakin :saint:

Jos baaritellaan, niin baaritellaan. Jos biletetään niin biletetään(yökerho) Lähinnä sitä tanssia ja ystävien kanssa hauskanpitoa. Alkoholi kuuluu iltaan tietyssä määrin, ei perseitä.

No, mitä ideaa on kotona istumisessa? Onko yleensä missään mitään ideaa, asioita tehdään siksi, kun se on jonkun mielestä kivaa, ei siksi, että se olis sun mielestä kivaa.

Voisin mäkin istua postimerkkikokoelmani kanssa lauantai-illat, mutta kun ei todellakaan postimerkit vois vähempää kiinnostaa, mutta en mä nyt kuitenkaan ihmettele jos joku haluaa postimerkkejään järjestellä.

Baarissa voi pitää ihan vain hauskaa kaverien kanssa, jopa selvinpäin. Ei siellä tarvitte ottaa turpiin keneltäkään.

Taas joku ahdasmielinen asialla tämän aloituksen kanssa. On sitä mieltä, että se oma tapa on ainoa oikia eikä mitenkään muu voi tehdä. Mulle on ainakin aivan sama käykö baarissa vai ei, mutta tuollainen typerä yleistäminen ärsyttää.

Nuorempana oli kiva lähteä kaupungille, laittautua, tanssia, jutella tuttjuen ja tuntemattomien kanssa. Ja muistella seuraavan viikon alku, suunnitella seuraavaa reissua loppuviikko. Nykyään on kiva käydä silloin tällöin, ja huomata ettei menetä mitään vaikka 360 iltaa vuodessa istuukin kotona miehen ja lapsen kanssa. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja irmeli:
:o en ole koskaan ymmärtänyt tällaista toimintaa enkä varsinkaan kun äijät ja ämmät tulee kotia kännissä ja sitten sen jälkeen on jonkun silmä mustana. :|

Jos et siellä baarissa kay eikä sellainen ole sinun juttusi, niin mitä helvattia sinä sitä mietit.

Perjantai-iltana yritin istua baarissa tyttöporukalla kivan juoruilu- ja keskusteluillan ja juuston ja viinin nauttimisen jälkeen.

Totesin miljoonannen kerran, että on sata kertaa kivampaa olla jonkun kotona hyvässä seurassa kaikessa rauhassa, kuin missään kuppilassa, missä ehkä kovassakin jurrissa olevat sössöttävät tyhmyyksiä.

en mäkää ymmärrä,mut ei mun tarvikkaa. toiset ne vaan tykkää baaris reihua ja katella vieraita...toiset taas arvostaa toisenlaista elämäntapaa ja nauttii mieluiten rakkaittensa seurasta sen sijaan ku kännissä baarissa toisten kännisten seassa.hyi yäk olkoon yrjötys

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en mäkää ymmärrä,mut ei mun tarvikkaa. toiset ne vaan tykkää baaris reihua ja katella vieraita...toiset taas arvostaa toisenlaista elämäntapaa ja nauttii mieluiten rakkaittensa seurasta sen sijaan ku kännissä baarissa toisten kännisten seassa.hyi yäk olkoon yrjötys

On se hienoa kun on mustavalkoinen maailma :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

On se hienoa kun on mustavalkoinen maailma :xmas:

ai mustavalkoinen? ei suinkaan,oon kyl nähnyt ja kokenut sen baarissa riehumisenki monen vuoden kokemuksella ENNEN perheen perustamista ja minusta tää on hyvä ratkaisu:) ei oo ikävä niitä rellestys aikoja! mut kuulostaahan tällänen "tylsä" elämä bilettäjien silmiin hirveän tylsältä enkä ihmettele. toiset ne jaskaa jatkaa sitä touhua loputtomiin....

samaa voisin minä kysyä. tai mitä kivaa on kahvilassa käynti, sitä kahvia saa kotonakin?

tai netissä surffailu viikonloput tai viikot. onko oma elämän puute??

kysyä voi mitä vain ihmiset on erinlaisia. se vaan on niin.

Yhteistyössä