Mitä ihmettä mummovainaani teki unissani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "uneksija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"uneksija"

Vieras
Mummu kuoli melkein 15 vuotta sitten ja nyt yhtäkkiä tämä on tullut esiintymään unissani. Tai no viime yön unessa mummu oli kyllä sängyssä nukkumassa, mutta elossa se kuitenkin siinä oli, hengitti.
Mitähän tämä nyt tarkoittaa? Ei kai joku läheinen ole kohta vainaa?

Mulle erittäin läheinen mummoni kuoli yli 6v sitten ja näen hänestä viikoittain unta.
Isäni kuoli 3viikkoa sitten ja nyt oon nähnyt hänestä pari kertaa sen jälkeen unta.
Viimeks toissa yönä unessani kokkasivat mummoni kanssa makaroonilaatikkoa.

Minä näen hyvin usein unia, juurikin äidistäni ja kun mummoni kuoli pari vuotta myöhemmin, niin he tosiaan tulivat yhdessä uniini. Äidin kuoleman tienoilla unien ja äidin näkeminen auttoi paljon siihen yli pääsemiseen. Olenkin sitä mieltä että nämä kuolleet unien kautta pitävät yhteyttä tarvittaessa. Siskollani on smanlaisia kokemuksia ja eniten hän näki unia kun lapsensa kuoli, ollaan puhuttu asiasta ja sanoi myös että niiden unien jälkeen oli paljon helpompi viettää päivä.

[QUOTE="vieras";24363954]Minä näen hyvin usein unia, juurikin äidistäni ja kun mummoni kuoli pari vuotta myöhemmin, niin he tosiaan tulivat yhdessä uniini. Äidin kuoleman tienoilla unien ja äidin näkeminen auttoi paljon siihen yli pääsemiseen. Olenkin sitä mieltä että nämä kuolleet unien kautta pitävät yhteyttä tarvittaessa. Siskollani on smanlaisia kokemuksia ja eniten hän näki unia kun lapsensa kuoli, ollaan puhuttu asiasta ja sanoi myös että niiden unien jälkeen oli paljon helpompi viettää päivä.[/QUOTE]

Mutta miten sellaiset ihmiset pitävät yhteyttä, joita ei enää edes ole olemassa? Kadonneet ajasta iäisyyteen, ei sieltä palata.

Yhteistyössä