Ei hitto tota miestä taas! Mitä ihmettä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täh??

Vieras
Meille oli tulossa yks ystävä perhe, joille mies teki ruokaa tuntikausia. Tämä perhe sitten perui tulonsa viime tipassa ja pyysin erään toisen ystäväni (jonka mies tuntee oikein hyvin). Noh, kuuli sitten, että tällä ystävälläni on uusi mies ystävä, ni yhtäkkiä sei ollutkaan okei. Se olis fine, et ystävä tulis yksin, mut yhtäkkiä sen uysi kaveri onkin ihan mahdoton ajatus. Mä ajattelin, että olisi ollut iloinen, kun tulee joku syömään vaivalla tehdyt sapuskat, mut ei! Lähti sitten kaverilleen, kun eihän nyt toiselle voi sanoa, että sä oot tervetullut, mut sun mies ei. Miten meinasi ikinä tutustua siihen uuteen kaveriin, jos ei halua tavata?? Vai meinasko nyt sitten pitää etäisyyttä koko ihmiseen siksi, että sillä onkin mies?

Oikeesti mitä hittoa?

No jos on ihastunut niin oma häpee ja jos ei jaksa tutustua, ni olisi sanonut sitten niin. Mutta ku "emmä jaksa ketää äijää katella". Öh.. Koska mun miehestä on tullut urpo??

No jos on ihastunut niin oma häpee ja jos ei jaksa tutustua, ni olisi sanonut sitten niin. Mutta ku "emmä jaksa ketää äijää katella". Öh.. Koska mun miehestä on tullut urpo??

Käännäs asia niin että miehesi kaveri olisi tullut jonkun uuden naisen kanssa teille silloin kun olit olettanut että saat vain rentoutua hyvässä seurassa. Eikö rassaisi pitää tuntemattomalle naiselle seuraa sillä aikaa kun kaverukset höpöttää omiaan? Mä ymmärrän täysin miehesi mielipiteen, mäolen itse samanlainen että aina en jaksa uusia ihmisiä.

Kuulostaa siltä ettei jaksa uuteen tutustua juuri nyt ja tavallaan sen ymmärrän, ensin tekee ruuat ystäville ja sitten perutaan törkeästi ja sitten harmituksessa pitää vielä kiinnostua uudesta ihmisestä.

[QUOTE="aapee";29325341]Musta on aina kivaa tavata uusia ihmisiä.[/QUOTE]Tämä on ihan okei. Mutta jos oletat, että sama pätee kaikkiin, tulet kyllä pettymään vielä monta kertaa.

Kyllä tunnelma on usein paljon vaivautuneempi, kun on joku uusi mukana. Ehkä miehesi ajatteli, että te naiset juttelette keskenänne, ja hän voi tehdä omiaan. Ehkä ei tosiaan jaksanut tutustua juuri nyt uuteen ihmiseen. Voisihan sen tietysti nätimminkin sanoa, mutta oli ehkä harmistunut, kun ne toiset peruivat.