Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Virkatkaa munanlämmitin.
Se menee tosin hukkaan, mikäli miehesi ei tapaa syödä lämpimiä kananmunia.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Marraskuun 9. pv on isänpäivä tänä vuonna.
Mä ajattelin ostaa tytön kans miehelle pistosahan, kun se kerta oli sitä vailla. (Synttärilahjaksi mies sai rautakangen... )
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Marraskuun 9. pv on isänpäivä tänä vuonna.
Mä ajattelin ostaa tytön kans miehelle pistosahan, kun se kerta oli sitä vailla. (Synttärilahjaksi mies sai rautakangen... )
Isänpäivä on sunnuntaina 8.11.2009.
Tuo 9pv. on maanantai.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Marraskuun 9. pv on isänpäivä tänä vuonna.
Tuo 9pv. on maanantai.
Ja tää ketju on viime vuotinen.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Marraskuun 9. pv on isänpäivä tänä vuonna.
Tuo 9pv. on maanantai.
Ja tää ketju on viime vuotinen.![]()
![]()
Ai kato vaan.![]()
Joku nostellu vanhoja ketjuja.![]()