Mitä jos esikoinen puhuu jatkuvasti?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Hän ei voi olla edes sekuntia ilman että on pakko jotain sanoa,kertoa,komentoida,huuta tai ihan mitä vaan.Pitäisikö hänen mennä sitten päiväkotiin?Varma hänellä on tylsä,mun äiti ainakin siitä mieltä ja haukku mua huonoksi kun pitän kotona lasta joka tarvitse iso ympäristö

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
No toiset vaan puhuu.
Kuuntele joskus ihan ajan kanssa mitä asiaa lapsella on.

Hänellä on aina jotain,tänään kun mä sanoin hänelle että arghh..voitko edes hetki olla hilja,niin hän vastasi että mä laitan sulle jalat rikki :|
Ehkä hänelle on oikeasti liian tylsä ja mä mietinkin mitä olisi parasta,päiväkoti,harrastus vai mitä?Hänellä on varma niin paljon energia ettei hän tietä miten purkata kaikki

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
No toiset vaan puhuu.

Hänellä on aina jotain,tänään kun mä sanoin hänelle että arghh..voitko edes hetki olla hilja,niin hän vastasi että mä laitan sulle jalat rikki :|
Ehkä hänelle on oikeasti liian tylsä ja mä mietinkin mitä olisi parasta,päiväkoti,harrastus vai mitä?Hänellä on varma niin paljon energia ettei hän tietä miten purkata kaikki

Mä en usko että kunnon läpättäjään auttaa mitkään pk:t, ei mulla ainakaan auttanut :xmas:

voi että kun sun ois nin hyvä ottaa siihen itsetuntos mollaaja äitiis vähän etäisyyttä niin pitäisit itseäsikin parempana ihmisenä....hakeudu sellasten ihmisten joukkoon jotka OIKEESTI kannustaa ja tsemppaa sua ja saa sut uskomaan että olet ihan normaali tavallinen nainen ja äiti...joka murehtii ihan samalla lailla kun jokainen meistä.....tosin sinä niistä ongelmista kerrot täällä kun monet muut hautoo niitä itsekseen:)

No toiset vaan puhuu.

Mä en usko että kunnon läpättäjään auttaa mitkään pk:t, ei mulla ainakaan auttanut :xmas:

Eipä auttanut meilläkään. :D

Eilen just mietittiin miehen kanssa että mistä toi poika saa kaiken ton energian kun koko ajan pitää touhuta jotain ja pölpöttää samalla. Pari kertaa olen kysynyt naama vakavana et osaatkos kuule olla yhtään hiljaa ja pojan vastaus on ollut ( naama vakavana ) en. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Eveliina:
voi että kun sun ois nin hyvä ottaa siihen itsetuntos mollaaja äitiis vähän etäisyyttä niin pitäisit itseäsikin parempana ihmisenä....hakeudu sellasten ihmisten joukkoon jotka OIKEESTI kannustaa ja tsemppaa sua ja saa sut uskomaan että olet ihan normaali tavallinen nainen ja äiti...joka murehtii ihan samalla lailla kun jokainen meistä.....tosin sinä niistä ongelmista kerrot täällä kun monet muut hautoo niitä itsekseen:)

Joo,ehkä äiti vaikutta myös,vaikka ei mulla ole mitään paha sanottava hänestä,hyvää hän on,mutta hän on liian täydellinen,hänen mielestä mun pitäis ulkoilla lasten kaa pari kerta päivässä,antaa heille paljon vihaneksia,laita ruokaa monta kerta päivässä,lapsilla pitäisi olla päiväuni vaikka väkisin,no ei se vielä ole kaikki
mä muistan miten oli kun mä tulin raskaksi,hän soiti kokoajan olenko mä ulkona?,enkö mä syö karkkeja ettei lapsilla olisi allergioita?:x ja niin edelleen.....

Siskon parivuotias puhuu myös PALJON ja haluaa kokoajan että puheeseen vastataan... Meillä ollut semmonen tapa, että kun poika sanoo "ääti haaluu meuu" niin sitten toistetaan "Ai, haluatko sinä mehua?" kehittääkseen pojan kieltä, varmistaaksemme että ymmärrettiin oikein yms. No, nyt se sitten toistaa sitä samaa lausetta kunnes siihen vastaa yllä mainitulla tavalla. On se hauskaa kun yks toistaa viiden minuutin ajan "Mä oon lehmä." (sillä on uudet hienot lehmä-aiheiset pyjamapöxyt)

Alkuperäinen kirjoittaja Eveliina:

Joo,ehkä äiti vaikutta myös,vaikka ei mulla ole mitään paha sanottava hänestä,hyvää hän on,mutta hän on liian täydellinen,hänen mielestä mun pitäis ulkoilla lasten kaa pari kerta päivässä,antaa heille paljon vihaneksia,laita ruokaa monta kerta päivässä,lapsilla pitäisi olla päiväuni vaikka väkisin,no ei se vielä ole kaikki
mä muistan miten oli kun mä tulin raskaksi,hän soiti kokoajan olenko mä ulkona?,enkö mä syö karkkeja ettei lapsilla olisi allergioita?:x ja niin edelleen.....

Ihana äiti :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
mulla yks lapsista puhuu koko ajan.ei siinä auta kuin kuunnella =)

Huh,mun korvat ei kestää :D Mä en pysty keskeytyä mihinkään,ei se toki haita,mutta jos mä en kuntelee enkä vasta sitten hän rupee huutamaan :D hän on kuin pieni kone :D

korvat harjaantuu kummasti kuulemaan tärkeimmät kun monta lasta perheessä

Yhteistyössä