Mäkin olisin ehdotellut tuota kotipalvelua tai neuvolaa...en mä nyt oikein jaksa tätä ls-korttia tässä yhteydessä pohtia, hei oikeesti!!! Sähän koitat saada lapsilles ruokaa napaan, ei kai se nyt ole heitteillejättöä, vai?????
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23167330:Missä päin sä asut?
Tänne on luvattu liki 30 astetta pakkasta huomisex. Mä lähden sulle kauppaan jos saan aamulla auton käymään jos oot tästä liki.
Oon jostain ymmärtäny, ettei kuumeiselle lapselle saisi pukea paljon vaatetta..? Ja epäilen kyllä tuota vauvan kanssa ulos lähtemistä. Kuinka moni uskaltais lähteä??
Sen takia, että piti päästä pois kaikkien tuttujen luota, jotta voisi edes elää.
Muutin, koska en nähnyt muuta vaihtoehtoa. En mielelläni muuttanut, mutta omalla tavallaan oli pakko. Ero ja oikeasti hankala eksä. Ollaan vähän niinkuin piilosilla nytVaikea kuvio. Ja noista pakkasista, en todellakaan katsellu sääennusteita. Vauva sairasti edellisen viikon, nyt esikoinen. Päivästä seuraavaan selviytymistä on nyt ollu viime ajat.
Katselin kaupungin sosiaalitoimen sivuja, ja siellä oli jotain mainintaa jostain kotipalvelusta. Huomenna ois vielä arkipäivä, niin voisin soittaa. Tuo ls-ilmoitus mietityttää, tuleekohan siitä millanen soppa sitten?
Turun seudulla asutaan.
Sen takia, että piti päästä pois kaikkien tuttujen luota, jotta voisi edes elää.
Oon jostain ymmärtäny, ettei kuumeiselle lapselle saisi pukea paljon vaatetta..? Ja epäilen kyllä tuota vauvan kanssa ulos lähtemistä. Kuinka moni uskaltais lähteä??
Mä puhuin että tekisi itse itsestään ls-ilmon. Minkä takia on aiheeton ilmoitus jos äiti ei pysty hankkimaan lapsilleen ruokaa?
Itse varmaan tekisin noin jos olisin samassa tilanteessa ja mistään muualta en apua saisi.
Vauva vanuun kunnon vaatetuksen kera,ja viltti vaunujen suuaukon päälle,niin aika kauan pysyy vaunujen sisälämpötila plussan puolella,ja isommalle niin paljo vaatetta kuin haalarin alle mahtuu ja käärit paksuun huopaan ja pulkkaan istumaan ja eikun menoks. Nyt mitä oon mittaria seuraillut, niin iltapäivästä on n.12-15 maissa "lämpimintä",meillä esim.oli aamulla tänään -36,mutta iltapäivästä mittari näytti alimmillaan vaan -20