\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 22:52 vieras kirjoitti:
Kuka teistä oikeasti sanoo, että kaikkien kanssa on sovittava olemaan? Että uusi otetaan mukaan? Ei kukaan.
Minä sanon, ehdottomasti! Meillä on esimerkiksi sellaiset säännöt, että jos lapsi on sanotaan vaikka 4:n kaverin porukassa ulkona ja yhtäkkiä 2 heistä päättääkin tulla meille leikkimään ja 1 jätettäisiin ulos yksinään, en päästä ketään sisään - kaikki yhdessä, joiden kanssa kulloinkin ollaan tai ei ketään. En pidä siitä, että kukaan jää yksin, enkä halua sellaiseen tytärtäni opettaa. Samoin samaan asiaan liittyen pidän myös leikkikentällä huolen siitä, että tyttö oppii vuorottelemaan (ei esimerkiksi keinu loputtomiin, jos kentällä on muitakin lapsia, jotka vilkuilevat keinuille päin). En voi ymmärtää sellaisia vanhempia, jotka apaattisina istuvat penkillä istumassa ja se oma herranterttu keinuu kolmatta varttia ihan vain kiusakseen kun toinen lapsi seisoo vieressä odottamassa...se on myös osaltaan sitä kiusaamista, minusta.