mitä jos mies vatii aborttia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
mä haluisin vielä lapsen. en oo syöny pillereitä muutamaan kuukauteen ja mies myös sen tietää. mä saan myös reaktioita kumeista joten niitä en voi käyttää. me harrastettiin seksiä ns. varmoina päivinä mutta yhdenkerran myös ei niin varmanapäivänä. mies kyllä oli tietoinen tuosta,mutta liekö unohti haluissaan.
mies ei halua lapsia lisää. varmaan ny kysytte miks silti panee..nii miksi,hyvä kysymys koska mulleois riittäny ihan vaan runkkaaminenkin. viimeksi eilen puhuttiin tästä lapsi asiasta ja ei,se ei halua.
oon menossa juhliin vkonloppuna joten tein testin tänää. tulos oli niin epämääräinen että pitää tehdä huomenna uusi. mutta jos se onkin positiivinen ni pelkään miehen reaktioo. onhan se osasyyllinen asiaan kun on tietoisesti pannu ilman ehkäsyä. mutta mä oon varma että se ehdottais ehkä keskeytystä. entiedä,mutta jos.

ja oikeesti,tää tilanne on munkin mielestä naurettava että se ylipäätään suostuu panee ilman ehkäsyä jos ei halua lapsia!
mulle ei sovi pillerit eikä kumit. oon sanonut että saa mennä sterilisaatioon itse,mä en voi tehdä ittelleni sitä lopullista päätöstä koska kuitenkin haluan vielä lapsia. tosin haluan niitä senkanssa.

mä en tee aborttia. mulle on se tehty kun olin tosi nuori ja mä kadun sitä. miten suhde voi ees jatkua jos tekee lapsen jota toinen ei halua? ilmeisesti sellainen ei kestä,vai muuttuuko miehenkin mielipide asiasta myöhemmin..

mä varmaan kuulostankin joltain teiniltä jolta ehkäsyasiat on hieman hukassa :D tai mun mies kuulostaa idiootilta joka pelleilee raskauden mahdollisuudella. kyllä se ihan järkevä mies on,noin niinkun muuten ;)

Jos noin käy että olet raskaana ja mies vaatii aborttia, ilmoitat että alkaa asunnonhakuun ja hommaa pahvilaatikoita muuttoaan varten. Mitä sitä sen enempää hämmästelemään.

Nyt sä kyllä huolehdit vähän liian aikaisin, ethän sä edes tiedä olevasi raskaana vielä. Odota pari päivää (vaikeeta, tiedän) ja sittenhän se selviää.
Aborttiin ei voi ketään pakottaa, sinä sen päätät. Ajatukset voi muuttua kyllä raskauden edetessä positiivisempaan suuntaan, sen näkee sitten.

olipas nopea vastaus :)
noin mäkin oon asiaa miettiny.. ja uskon että mieshen mielipide senjälkeen muuttuukin.
tiedän että se rakastaa mua ja meidän perhettä todellapaljon,eikä se erota halua.

Jos minä olisin vastaavassa tilanteessa, antaisin miehen tehdä päätöksen. Jää ja hyväksyy lapsensa tai sitten lähtee. Olisin varmaan katkera lopun ikää, jos tekisin abortin pelkästään mieheni vaatimuksesta.

[QUOTE="vieras";23485085]Nyt sä kyllä huolehdit vähän liian aikaisin, ethän sä edes tiedä olevasi raskaana vielä. Odota pari päivää (vaikeeta, tiedän) ja sittenhän se selviää.
Aborttiin ei voi ketään pakottaa, sinä sen päätät. Ajatukset voi muuttua kyllä raskauden edetessä positiivisempaan suuntaan, sen näkee sitten.[/QUOTE]

mä oon vähän sellanen huolehtia tyyppi.
en tiedä miten aattelisin sen aamuisen testin tuloksen. se oli niin hassu,kaksi viivaa kyllä mutta ne se testiviiva oli outo. oli siinä mielestäni EHKÄ väriä mukana,mutta rupes jo tuntuun että aattelen sen viivan ku tuiotin niin kauan.

ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. eli sä itse pelaat venäläistä rulettia. sun täytyy olla siis myös itse ottaa vastuu teoistasi. miehesi ei voi sinua pakottaa aborttiin. mutta miksi pelata näin. jos kerran tietää, ettei toinen halua lasta.

vaikutatte molemmat keskenkasvusilta.Pelaatte tossa tollasta peliä ilman ehkäsyä ja silti mies ei halua lasta ja sä suostut siihen et se panee ilman ehkäsyä..huhu huuuh

Alkuperäinen kirjoittaja näin;23485103:
Jos minä olisin vastaavassa tilanteessa, antaisin miehen tehdä päätöksen. Jää ja hyväksyy lapsensa tai sitten lähtee. Olisin varmaan katkera lopun ikää, jos tekisin abortin pelkästään mieheni vaatimuksesta.

samaa mieltä

[QUOTE="vieras";23485123]Jos et ole raskaana, niin jatkoa ajatellen tiedoksi, että on olemassa myös kumittomia kortsuja ;) .[/QUOTE]

varmaan saa apteekista? pitää kysästä samalla kun käväsen tänään.
en mä tietenkään tekemällä tee sitä lasta mitä mies ei halua,vaan kun löytyy ehkäsymuoto mikä sopii mulle niin sitä toki käytän.
tää oli vähän outo kuukausi..

[QUOTE="a.p";23485161]varmaan saa apteekista? pitää kysästä samalla kun käväsen tänään.
en mä tietenkään tekemällä tee sitä lasta mitä mies ei halua,vaan kun löytyy ehkäsymuoto mikä sopii mulle niin sitä toki käytän.
tää oli vähän outo kuukausi..[/QUOTE]

Saa niitä tavallisestakin kaupasta nykyään, ovat vain kalliimpia. Materiaalina on siis polyuretaani ja siitä valmistettuja kondomeja on myös naisten mallia.

Meillä meni miehen kanssa vähän heikosti kun tein plussatestin, mutta kuitenkin olimme siis suunnittelmassa vauvan tekoa ja olimme yhdynnöissä ilman suojaa ihan tarkoituksella. No, siinä jokunen viikko riideltyämme mies sanoi, että olisi parasta että tekisin abortin ja erottaisiin, kun ei kerta tästä mitään tule. Kerroin että jos haluaa erota niin ok, mutta aborttia en tee. No, nyt mulla on ihana odottavainen mies, eikä tietoakaan enää siitä, että olisi abortti pitänyt tehdä :) Miehelle tuli kai jonkunlainen "kriisi", koska edellinenkin suhde josta syntyi lapsi meni vituralleen kun lapsi putkahti maailmaan. Kyllä se silti loukkasi, kun mies sitä aborttia ehdotti (tosin txt), mutta heti kotiin tultuaan olikin ihan toisenlainen ja sen jälkeen ollut aivan ihana minua ja masuani kohtaan.

Yhteistyössä