Mitä jos vaikka halvaantuis ja seksi loppuis siihen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lentokala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lentokala

Aktiivinen jäsen
12.02.2005
13 695
1
36
Miten toi suhteen jatkaminen ja vieraissa käynti sitten?

Jos mä halvaantuisin enkä vois enää harrastaa seksiä niin pitäskö mun erota silti rakastamastani miehestä, jotta hän vois joskus saada seksiä jostain?

Pitäskö miehen luopua seksistä loppuelämäksi jos haluais silti jatkaa mun kanssa?

...siis mitä pitäs tehdä, jotta "suhde ois todellinen"
vai miten sen joku sano tossa toisessa ketjussa?

Vastasin jo tuohon toiseen ketjuun (miksi uusi?) että jos en siis pystyisi mihinkään, niin saisi minun puolestani ottaa toisen vaimon. (Pitäisi ehkä tosin tilata ulkomailta, monet suomalaiset ei varmaankaan hommaan lähtisi...)

Alkuperäinen kirjoittaja .:
tiedän yhden miehen joka on alaraajoista halvautunut. ja seksiä harrastavat hänen vaimon kans. tiedän sen kun heillä on lapsi.

Ei välttis ei, mutta tässä mun esimerkissä näin ois käynyt.
Mitäs väliä tällä kysymyksellä muuten olis :D

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Vastasin jo tuohon toiseen ketjuun (miksi uusi?) että jos en siis pystyisi mihinkään, niin saisi minun puolestani ottaa toisen vaimon. (Pitäisi ehkä tosin tilata ulkomailta, monet suomalaiset ei varmaankaan hommaan lähtisi...)

Saisikohan Filippiineiltä halvalla jalkavaimoja?

Vastasin jo tuohon toiseen ketjuun (miksi uusi?) .)

Siksi kun täällä tykätään tehdä kymmeniä aloituksia samasat asiasta noin yleensäkin :whistle:

Ei vaan, jos oisin siinä kysynyt niin yhtään vastausta ei ois tullut kun kukaan ei ois huomannu koko ajatusta...

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:

Saisikohan Filippiineiltä halvalla jalkavaimoja?

Varmaan, mutta kakkosvaimon pitäisi olla myös koulutettu ja keskusteluun kykenevä. Hieman hankala yhdistelmä.

Mä olen halvaantunut 2 kertaa.
Ensimmäinen kerta oli pahempi ja jouduin opettelemaan uudelleen kävelemään ( halvaus oli toispuoleinen koko oikea puoli kehosta tunnoton/voimaton )
En olisi voinut kuvitellakaan hyväksyväni miehen vieraissa käyntiä, ja siis mitään varmaa tietoa ei ollut toipuisinko koskaan.
Mutta kyllä me ainakin seksiä edelleen harrastettiin halvauksesta huolimatta, olihan se tietenkin melko hankalaa ja oikeastaan oli vain yksi asento mikä oli mahdollinen ( mies päällä ja vielä piteli halvaantunutta jalkaani ylhäällä )
Mutta siis olen todella onnellinen ettei suhteemme loppunut siihen kun ensimmäisen kerran halvaannuin, koska olin kyllä ihan varma ettei mies halua enää minun kanssani olla.

Nyt meille pitäisi syntyä vauva tässä muutaman viikon päästä ja toinen halvaus ( lievempi ) tuli vielä tämän raskauden aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja kikka89:
En olisi voinut kuvitellakaan hyväksyväni miehen vieraissa käyntiä, ja siis mitään varmaa tietoa ei ollut toipuisinko koskaan.
Mutta kyllä me ainakin seksiä edelleen harrastettiin halvauksesta huolimatta, olihan se tietenkin melko hankalaa ja oikeastaan oli vain yksi asento mikä oli mahdollinen ( mies päällä ja vielä piteli halvaantunutta jalkaani ylhäällä )
Nyt meille pitäisi syntyä vauva tässä muutaman viikon päästä ja toinen halvaus ( lievempi ) tuli vielä tämän raskauden aikana.

Onnea vauvasta jo valmiiksi :)

Mutta tää sun tapaus ei ollut kyllä yhtään sellainen,
jonka annoin aloituksessa esimerkiksi...
Teillähän ei seksi loppunut ja sä toivuit; hyvä niin :)

Jos mies ei voisi enää koskaan harrastaa seksiä, minä etsisin sitten elämääni jotain seksin tilalle. Mutta en kyllä varmasti vieraisiin lähtisi. Pitäisikö lyödä lyötyä? Kaikkea ei voi saada, silloin se olisi se seksi. Ja mies kyllä käyttäisi muita keinoja parhaan kykynsä mukaan minut tyydyttääkseen.
Jos itse halvaantuisin, ja toivoa paranemisesta olisi niin ei miehenkään heti tarvitsisi vieraisiin lähteä. Jos tilanne olisi lopullinen, varmaan luvan rakkaudesta antaisin, mutta itkisin katkerasti salaa.

No seksi on niin laaja juttu. Varmaan sitten tulis enemmän suuseksiä, yhteistä masturbointia ja esimerkiksi eroottisia novelleja kuvaan mukaan.

Mutta ei syrjähyppyjä. Hyvänen aika, eihän seksi ole mikään ihmisen perustarve! Ilmankin pärjää!

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Seksi on yliarvostettua suhteissa.

Minulla on outo tapa yhdistää seksi rakkauteen, joten en vehtaisi vieraissa moisen tilanteen eteen osuessa.

Taas mä peesaan Turbojurpoa. Parhaimmillaan seksi on toki tärkeä osa suhdetta, mutta minulla se ei ainakaan nousisi kynnyskysymykseksi jos sitä ei olisi ollenkaan. Toki halvaantuneillakin yleensä jonkinlainen seksielämä silti on, vaikka yhdyntä kävisikin vaikeaksi/mahdottomaksi. En tosiaan juoksisi vieraissa siksi että mies on halvaantunut, ja todella toivoisin että minun mieheni, jos sellainen olisi, ei sellaista tekisi. Jos tekisi, niin tulis tupenrapinat.

Yhteistyössä