Mitä joulusukalla tehdään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pamppadaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pamppadaa

Vieras
Löysin sisustusliikkeestä ihanan joulusukan, joka oli pakko ostaa. Nyt pyörittelen sitä käsissäni täällä kotona ja ihmettelen mitä sillä tekisin... Perinteen mukaan sinne kai laitetaan pieniä lahjoja, mutta ei kai niitä ennen aattoa kannata sinne sulloa? Tyhmältä näyttää kun lörpöttää tyhjänä tuossa seinällä :D

First world problem...
Mä oon pitäny vaan koristeena ilman mitään täytettä, ei näytä tyhmältä. Tosin en vielä oo joulukoristeita alkanu laittaa, meillä ne laitetaan itsenäisyyspäivän aattona.

Miten niin näyttää tyhmältä tyhjänä? Ei mun joulusukka ainakaan näytä. Mä en siihen koskaan tullo mitään lahjoja, se vaan roikkuu tyhjänä seinällä ja on hyvän näköinen.

Voithan sä tunkea sinne mitä tahansa täytteeksi aattoon asti, jos näyttää tyhmältä tyhjänä.

Me ollaan tehty niin, että siihen on laitettu joku pieni lahja, minkä lapset ovat saaneet avata heti aattoaamuna.

Isommat, päälahjat ovat saaneet sitten joulupäivällisen jälkeen.

Se laitetaan miehen gigulin päälle. Sehän on vanha suomalainen perinne, että joulusaunan jälkeen miehet juoksee vain joulusukat asusteinaan saunan/talon ympäri ja toivottaa kyläläisille hyvää joulua.

Yhteistyössä