Mitä kaloja ja salaatteja teillä on jouluna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ja moniko niitä syö? Meillä vain minä syön kalaa ja on graavilohta, lämmin- ja kylmäsavulohta, suutarin lohta ja maustesilakkaa. Salaatteina sienisalaatti, perusfeta ja savulohisalaatti.

fetasalaatti on ihanaa, mutta en vois aatella syöväni sitä jouluna? Edes vihersalaatia ei koskaan tehdä jouluna, vain rosolli.

Kaloista meillä on vain kylmäsavulohiviipaleista tehdyt rullat, joissa sisällä valkosipuliViolaa ja tilliä. SAIRAAN HYVÄÄ!!!

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
fetasalaatti on ihanaa, mutta en vois aatella syöväni sitä jouluna? Edes vihersalaatia ei koskaan tehdä jouluna, vain rosolli.

Kaloista meillä on vain kylmäsavulohiviipaleista tehdyt rullat, joissa sisällä valkosipuliViolaa ja tilliä. SAIRAAN HYVÄÄ!!!

Noi rullat on ihania! Mun suosikki on piparjuurituorejuustolla täytetyt =)

punajuurisalaattia on lasten toivomuksesta ja vihreää salaattia tulee myös olemaan. Kalaa on ainoastaan siinä tapauksessa, että mies saa sitä jostain lahjukseksi. Saattaa tuolla kaapissa olla vielä joku kalasäilykepurkki viime vuotisista lahjuksista.

Meillä ei ole koskaan ollu muuta kalaa pöydässä muuta kuin kylmäsavulohta. Syynä se että ollaa yleensä vietetty joulua mun porukoilla missä on monta pahasti kala-allergista. Siellä on sitte ollu salaatteja jos jonkinlaisia. Nyt ostettiin kotiin kylmäsavulohta (tehdään ehkä rullia), kirjolohen mätiä (ehkä laitetaan niitä kananmunien kanssa) ja jotain perussilliä. aloitellaan näillä :D Muuta salaattia ei ole kuin rosolli, ehkä haen vielä sienisalaattia.