Mitä kamalaa tatuoinneissa muka on?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Miksi pitää kauhistella ja haukkua toisten tatuointeja? En mä ainakaan vittuile niille jotka eivät aio ottaa koskaan tatuointia.

Ja kauhistelijoille tiedoksi, että se tatuointi otetaan itseä varten aivan sama mitä mieltä muut siitä kuvasta ovat :whistle:

No ei kai niissä mitään kamalaa ole, kukas nyt niin on väittäny? Yhtälailla voi arvostella tatuointeja mun mielestä, kun esim. toisen vaatemakua, kampausta jne. Samaan kastiin menee, yhtälailla siinä itseään ilmaisee kun ulkonäöllä ylipäätään.

Eikös se ole jokaisen oma asia mitä tatuoinneista on mieltä. Mitä sitäkään nyt sit kauhistelemaan jos ei jotkut niistä tykkää. Ja voin todeta et itellä on tatuointi eli en kuulu niihin jotka niit kauhistelee mut en jaksa vaivata päätäni sillä jos joku ihmetteklee et miten oon voinut ihoni pilata sillä et oon sellasen ottanu. ite tykkään ja se riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
no kukas niitä on sitten kauhistellut? ja miksi se nyt niin vaivaa jos joku sun tatskaa kauhistelee?

Ei mun tatskoja ole kukaan kauhistellut, mutta tuli vain mieleen noista ketjuista joissa jotkut laittaa kuvia omista tatskoistaan ja heti pitää jonkun olla siellä aukomassa päätään.

no antaa kauhistella vaan. mä tuskin tykkään teidän muiden kampauksista, vaatteista tai meikeistä, niin ei teiänkään tarvi tykätä mun tatuoinneista. reilu peli puolin ja toisin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös se ole jokaisen oma asia mitä tatuoinneista on mieltä. Mitä sitäkään nyt sit kauhistelemaan jos ei jotkut niistä tykkää. Ja voin todeta et itellä on tatuointi eli en kuulu niihin jotka niit kauhistelee mut en jaksa vaivata päätäni sillä jos joku ihmetteklee et miten oon voinut ihoni pilata sillä et oon sellasen ottanu. ite tykkään ja se riittää.

Jokseenkin samaa mieltä. Jokaisella meillä on oma makumme ja mielipide lähes asiaan kuin asiaan, miksei siis tatuointeihinkin. Kokonaan toinen seikka on se, miten mielipiteensä ilmaisee.

Ja minulla on kuvia ja kauhisteltavaa enempi kuin monella muulla, enkä silti jaksa alkaa miettimään sitä, että niitä kauhistellaan (ja moni on niin tehnyt!). Ihan sama mulle!

Jos on vaan yksi tai muutama niin on ihan jees =)

mutta myönnän että jos vastaan tulee ihan "kokonaan tatuoinneilla peitetty" mies (ihminen) niin minäkin kyllä katson vähän "sillä lailla" ja kauhistelen niitten määrä/laajuus :ashamed:
mutta tietenkin voi olla iso hieno tatuointikin... ihan niistä "tummista" en oikein itse tykkää ;) mutta jos omistaja itse tykkää niin sehän on pääasia =)

Yhteistyössä