Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja neja:mies olis kohta lähössä hakee iltapalaa subista, enkä tiedä mitä haluan... mikä on hyvää?? kalkkunaan on tullut ällötys,joten sitä ei... mikä majoneesi/kastike kantsii ottaa vaik kanan kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja tinde:Paskaa paketissa on tosi hyvä..suosittelen.
Thanks. Katsos ei mun tartte netistä kysellä mitä mun tarttis syödä, osaan käyttää omia aivojakin..Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja tinde:Paskaa paketissa on tosi hyvä..suosittelen.
Tarviikin kokeilla ensi kerralla! Kiitos oivallisesta, aikuismaisesta vinkistä ja mukavaa stressitöntä kesää sinullekin!:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja tinde:Thanks. Katsos ei mun tartte netistä kysellä mitä mun tarttis syödä, osaan käyttää omia aivojakin..Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja tinde:Paskaa paketissa on tosi hyvä..suosittelen.
Tarviikin kokeilla ensi kerralla! Kiitos oivallisesta, aikuismaisesta vinkistä ja mukavaa stressitöntä kesää sinullekin!:hug:
Ensinnäkään en käytä pipoa joten se ei voi kiristää..Alkuperäinen kirjoittaja ada:Alkuperäinen kirjoittaja tinde:Thanks. Katsos ei mun tartte netistä kysellä mitä mun tarttis syödä, osaan käyttää omia aivojakin..Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja tinde:Paskaa paketissa on tosi hyvä..suosittelen.
ja myöskään sun ei tartte laukoa lapsellisia kommenttejas tai lukea näitä avauksia jos noin kiristää pipoaeli voisko sanoa että se aivojen käyttö onkin vähän niin ja näin
Alkuperäinen kirjoittaja tinde:Thanks. Katsos ei mun tartte netistä kysellä mitä mun tarttis syödä, osaan käyttää omia aivojakin..Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja tinde:Paskaa paketissa on tosi hyvä..suosittelen.
Alkuperäinen kirjoittaja tinde:Ensinnäkään en käytä pipoa joten se ei voi kiristää..Alkuperäinen kirjoittaja ada:Alkuperäinen kirjoittaja tinde:Thanks. Katsos ei mun tartte netistä kysellä mitä mun tarttis syödä, osaan käyttää omia aivojakin..Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja tinde:Paskaa paketissa on tosi hyvä..suosittelen.
ja myöskään sun ei tartte laukoa lapsellisia kommenttejas tai lukea näitä avauksia jos noin kiristää pipoaeli voisko sanoa että se aivojen käyttö onkin vähän niin ja näin
Niinkö.. on se surullista..Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja tinde:Thanks. Katsos ei mun tartte netistä kysellä mitä mun tarttis syödä, osaan käyttää omia aivojakin..Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja tinde:Paskaa paketissa on tosi hyvä..suosittelen.
No eihän se mitään aivojen käytön puutetta ole, jos kysyy toisilta vinkkejä uusiin yhdistelmiin??? Ihan sama asia kuin kysyisi vaikka vinkkejä erilaisen jauhelihakastikkeen tekoon! Mitä ihmettä sä oikeastaan täällä teet, tämä on keskustelupalsta, ajatusten vaihtoon!