Mitä karppaaja EI saa syödä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läskitveks!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä hyviä lähteitä on korvaamaan hiilihydraatit? Ruoka sais mielellään maistuakin hyvältä ja pitää nälkää. Ongelma on se, et oon huono lihansyöjä, varsinkin punaisen...

Sori ängen ketjuun, ap!

Kävelkää kirjastoon, lainatkaan muutama eri karppaustyylin kirja, esim. kotimainen Antti Heikkilä, Monti- jotain dieetti, Atkins tai joku muu. Lukekaa ne. Menkää karppauinfon sivuille, viettäkää siellä aikaa ja lukekaa ja oppikaa.

Ihan ystävällisesti sanon. Infon sivuilla on juurikin tuo jonkun mainitema ateriamatriisi, siitä saa vinkkejä.

Tsemppiä kaikille, terkuin rentokarppi :)

Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:
Mitä hyviä lähteitä on korvaamaan hiilihydraatit? Ruoka sais mielellään maistuakin hyvältä ja pitää nälkää. Ongelma on se, et oon huono lihansyöjä, varsinkin punaisen...

Sori ängen ketjuun, ap!

No kyllähän kanankin liha käy ihan hyvin. =) Vähähiilarisessa ruokavaliossa hiilarit korvataan vaan proteiinilla ja rasvalla. Esim. ruokaisat salaatit hyvä vähähiilarisessa ruokavaliossa. Kovissa juustoissa ei paljon hiilaria ole. Mä teen myös paljon kasvisgratiinieja, siis kasviksia, kermaa ja juustoa. :D Ja paistettuja kasviksia. Lisäksi syön paljon pähkinöitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Oikeasti:
Kävelkää kirjastoon, lainatkaan muutama eri karppaustyylin kirja, esim. kotimainen Antti Heikkilä, Monti- jotain dieetti, Atkins tai joku muu.

Meinaat tuota Michel Montignacin kirjaa Montignacin dieetti?
Se on todella suositeltavaa lukea ja sisäistää. Toinen suositeltava kirja on Elävä Ravinto-kirja

yksi hyvä kirja on Laihdu ilman nälkää hiilihydraattitietoisella ruokavaliolla. Se esittelee monia erilaisia karppisuuntauksia ja karppauksen perusteita. myös reseptejä löytyy

Yhteistyössä