Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Ja ennenkuin lähtee mihinkään ruokavalioseikkailuun, olis hyvä olla edes perusteet hallussa tai muuten palstalla pyöriin parin viikon päästä tyyppi joka julistaa kuinka perseestä ja epäterveellistä koko touhu on ja varmasti saa syövän ja veritulpan ja kolesterolia suonet täynnä. Päätäkin särki ja ummetti ja sitä sun tätä....
Hmm, ja tämä on sinun ongelmasi...miten?
Koska mä olen kyllästynyt selittelemään ihmisille että tämä on oikeasti hyvä ja terveellinen ruokavalio. Aina on ollut joku taulapää joka kokeilee karppaamista tai "atkinssonnia" syömällä pekonia ja juomalla kermaa. Sitte nää samaiset urpot hyökkää mun silmille ja julistavat tätä omaa totuuttaan täällä vaikka niillä ei ole ollut koko asiasta mitään hajua. Sulla ei tunnu olevan käsitystä koko hommasta, parempi kun jätät väliin. Ainakin siihen asti kun käsität.
Koita nyt rauhoittua. Kai sitä jokainen saa tehdä mitä haluaa ja etsiä tietoakin mistä haluaa. Ja vaikka tehdä vääriä johtopäätöksiäkin, kokeilla ja epäonnistua.
Hyvä, että olet itse todella pro, mutta muista, että jotkut meistä ovat aloittelijoita. Varmaan sinäkin jossain asiassa.